BMW Team RLL castiga pe Road America pentru a treia oara in patru ani
Pentru a treia oara in patru sezoane din American Le Mans Series, BMW Team RLL a asistat la o victorie a unui model BMW M3 GT la capatul celor patru ore din Road America Road Race Showcase. In timp ce evenimentul DTM de la Nurburgring (Germania) reprezinta fundalul pentru aniversarea "40 de ani de BMW M", BMW Team RLL a oferit un cadou perfect prin obtinerea victoriei la categoria GT in cea de-a sasea etapa din sezonul 2012 al ALMS.
Sambata, Bill Auberlen (SUA) si Jorg Muller (Germania) au fost cei care au triumfat la clasa GT cu modelul #55 BMW M3 GT, trecand linia de sosire cu un avans de 2,63 secunde fata de masina de pe locul al doilea, #45 Porsche. Cei doi au parcurs 97 de tururi ale circuitului in lungime de 4,048 mile (6,513 km). Auberlen, care a reusit victoria in premiera pentru programul BMW team RLL - alaturi de Joey Hand (SUA) - in 2009, a luat startul al patrulea. El a pilotat primele 21 de tururi, dupa care i-a cedat locul lui Jorg Muller chiar inainte de prima neutralizare completa a cursei.
Germanul a preluat conducerea cursei in momentul in care cei mai multi din pluton au intrat la standuri si a parcurs 30 de tururi, dupa care, pe cand ajunsese al cincilea, i-a predat stafeta masinii cu numarul 55 din nou lui Auberlen. Californianul a fost obligat sa efectueze inca un pit stop dupa numai un tur pentru strangerea rotii stanga spate. A revenit in cursa pe locul al 11-lea, cu obiectivul clar si specific BMW Team RLL - "Focus Forward" -, dar care a dat rezultate: in numai 17 tururi a ajuns pana pe pozitia a patra. In turul 76, Auberlen a efectuat un alt pit stop pentru pneuri noi si realimentare cu combustibil, a revenit pe locul al cincilea chiar inainte de cea de-a treia neutralizare completa a cursei. Cand a fost fluturat steagul verde de reluare a intrecerii, mai erau 38 de minute, iar pilotul BMW era pe primul loc. Comisarii de cursa au mai arborat o data steagurile galbene, dar Auberlen nu a mai putut fi invins.
Modelul #56 BMW M3 GT, pilotat de Dirk Muller (Germania) si Jonathan Summerton (SUA), a incheiat in final pe locul al zecelea, dupa ce Muller a fost scos de pe pista de un competitor cu doua tururi inainte de final si nu a mai putut continua. Incidentul a spulberat sperantele echipei de a obtine primele doua locuri in clasament, BMW-ul pilotat de Muller ruland pe pozitia a doua in momentul incidentului.
Cu doua victorii si alte patru clasari pe podium in primele sapte etape ale sezonului, BMW ocupa locul al doilea in ierarhia constructorilor GT, aceeasi pozitie revenind si BMW Team RLL in clasamentul echipelor. Dirk Muller a coborat pe locul al treilea la piloti, iar Bill Auberlen si Jorg Muller au urcat un loc, pe al cincilea.
"Bill a facut o treaba fantastica. Echipa a lucrat foarte bine, iar acest lucru ne face foarte mandri ca am contribuit la victorie. Este succesul tuturor celor din echipa. A fost interesant sa concurez in premiera la Road America, iar victoria este si mai de apreciat. Multumesc tuturor."
Bill Auberlen (pilot #55 BMW M3 GT):
Germanul a preluat conducerea cursei in momentul in care cei mai multi din pluton au intrat la standuri si a parcurs 30 de tururi, dupa care, pe cand ajunsese al cincilea, i-a predat stafeta masinii cu numarul 55 din nou lui Auberlen. Californianul a fost obligat sa efectueze inca un pit stop dupa numai un tur pentru strangerea rotii stanga spate. A revenit in cursa pe locul al 11-lea, cu obiectivul clar si specific BMW Team RLL - "Focus Forward" -, dar care a dat rezultate: in numai 17 tururi a ajuns pana pe pozitia a patra. In turul 76, Auberlen a efectuat un alt pit stop pentru pneuri noi si realimentare cu combustibil, a revenit pe locul al cincilea chiar inainte de cea de-a treia neutralizare completa a cursei. Cand a fost fluturat steagul verde de reluare a intrecerii, mai erau 38 de minute, iar pilotul BMW era pe primul loc. Comisarii de cursa au mai arborat o data steagurile galbene, dar Auberlen nu a mai putut fi invins.
Modelul #56 BMW M3 GT, pilotat de Dirk Muller (Germania) si Jonathan Summerton (SUA), a incheiat in final pe locul al zecelea, dupa ce Muller a fost scos de pe pista de un competitor cu doua tururi inainte de final si nu a mai putut continua. Incidentul a spulberat sperantele echipei de a obtine primele doua locuri in clasament, BMW-ul pilotat de Muller ruland pe pozitia a doua in momentul incidentului.
Cu doua victorii si alte patru clasari pe podium in primele sapte etape ale sezonului, BMW ocupa locul al doilea in ierarhia constructorilor GT, aceeasi pozitie revenind si BMW Team RLL in clasamentul echipelor. Dirk Muller a coborat pe locul al treilea la piloti, iar Bill Auberlen si Jorg Muller au urcat un loc, pe al cincilea.
Bobby Rahal (BMW Team RLL, Team Principal):
"Sunt nespus de incantat pentru Bill si Jorg. In ultimii ani, Bill a fost deseori in situatia de a castiga curse si a fost victima ghinionului. Sunt foarte fericit pentru el si foarte mandru de echipa. In antrenamentele de vineri, eram mai lenti cu doua secunde fata de ceilalti competitori. Inginerii nostri Jay O'Connell, Bruno Couprie si Chris Yancher au lucrat intens si au facut schimbarile necesare. Cred ca inca suntem cu o jumatate de pas in spatele celor de la Porsche, in special, precum si celor de la Corvette, dar astazi am avut o strategie foarte buna. Cand Bill a trebuit sa fie rapid, a facut-o, ba chiar era foarte rapid - bravo lui pentru o misiune indeplinita cu succes. Imi pare rau pentru Dirk si Jonathan, pentru ca erau in situatia de a completa dubla echipei, dar au fost loviti de ambele Corvette. Modelul #56 a fost afectat serios. Sincer, nu cred ca se mai poate repara. Din punct de vedere al campionatului, sunt extrem de dezamagit, dar suntem o echipa mare si trebuie sa facem fata oricarei situatii. Toata lumea a lucrat intens si vom putea sa ne indeplinim obiectivele."Jorg Muller (pilot #55 BMW M3 GT):
Bill Auberlen (pilot #55 BMW M3 GT):
"Baietii acestia sunt teribili. A trecut ceva vreme de cand nu am mai fost pe prima pozitie si cu totii meritam o asemenea recompensa. In antrenamente eram la doua secunde de ritmul celorlalti si stiam ca echipa va face ceva pentru a recupera acest deficit."
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
StiriPeSurse.ro
Pas decisiv pentru noua magistrată de metrou din București - Primăria Sectorului 4 a lansat licitația...
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
mai multe
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor
DATA PUBLICĂRII: 20 August 2012