Compania Coca-Cola revine in Formula 1

Compania Coca-Cola revine in Formula 1
Incepand cu luna ianuarie 2013, in baza unui contract multianual de sponsorizare incheiat cu echipa Lotus F1, Compania Coca-Cola revine in Formula 1 prin intermediul bauturii energizante burn. Detaliile sponsorizarii vor fi dezvaluite in 2013, odata cu lansarea oficiala a parteneriatului.
Trimite unui prieten
Emmanuel Seuge, Group Director, Worldwide Sports & Entertainment Marketing Coca-Cola declara: "Creativitatea echipelor, pasiunea pentru viteza, dar si energia lor - atributele cheie ale sportului de Formula 1, sunt in acelasi timp valorile brandului burn. Echipa Lotus F1, cel mai nou, dar si unul dintre cei mai competitivi jucatori de Formula 1, a dat dovada de o creativitate exceptionala de-a lungul curselor, dar si de implicare si devotament in colaborarea cu partenerii sai - aceste elemente reflecta intocmai filozofia brandului burn. Aceeasi creativitate si energie o vom aduce prin intermediul bauturii energizante burn, combinand arta si muzica intr-un mod care va revolutiona conventiile traditionale de sponsorizare din Formula 1."

Eric Boullier, conducatorul echipei Lotus F1, spune: "Suntem mandri ca echipa Lotus F1 a fost aleasa drept cel mai bun vehicul de reprezentare a brandului burn in cadrul unui parteneriat de inalta clasa. Suntem incantati de aceasta colaborare si de faptul ca, impreuna, vom putea dezvolta un model nou si inovator de sponsorizare, care se caracterizeaza prin mix-ul de experiente, creativitate si social media, domeniu in care echipa noastra a fost un adevarat pionier pentru categoria Formula 1 - in ultimele 18 luni, inregistrand cea mai mare rata de crestere in randul fanilor in acest an."

Despre burn

burn este lider din punctul de vedere al expansiunii in segmentul bauturilor energizante.

Logo-ul burn, simbol al focului, ofera pentru consumatori energia necesara pentru a proiecta o viziune originala asupra lumii. Rasturnand normele clasice, consumatorii sunt expresia trairilor libere, lipsite de constrangerile sociale. burn este o marca inregistrata a companiei Coca-Cola si este disponibil in peste 80 de tari din intreaga lume.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi racoritoare.

Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse cu o valoare de 15 miliarde de dolari, ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. La nivel global, Coca-Cola este producatorul nr. 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink, sucuri de fructe si nectaruri.

Avand cea mai mare retea de distributie din lume, Compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.8 miliarde de portii pe zi.

Avand in vedere angajamentul de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor, incurajarea unui stil de viata activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajati si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Impreuna cu partenerii sai de imbuteliere, compania este in top 10 angajatori, avand peste 700.000 de angajati care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

In Romania, ca si in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor DATA PUBLICĂRII: 26 Noiembrie 2012