Curiozitatea Zilei: Cum se descurca pe Nurburgring un monopost de Formula Ford

Curiozitatea Zilei: Cum se descurca pe Nurburgring un monopost de Formula Ford
Pentru a demonstra potentialul urias al recent-lansatului propulsor EcoBoost de un litru, Ford Europa a apelat la un experiment inedit. Despre ce esta insa vorba, ramane sa aflam din randurile urmatoare.
Trimite unui prieten

Pentru inceput, unitatea in trei cilindri ce pune in miscare ultima generatie a modelului Focus, respectiv recent-lansatul B-Max a fost modificata pentru a dezvolta nu mai putin de 205 cai putere. Aceasta a fost apoi indesata sub capota unui monopost de Formula Ford, inlocuind astfel propulsorul 1.6 Ecoboost de 180 CP regasit in mod traditional.

La randul sau, monopostul a fost intesat cu toate accesoriile de care avea nevoie pentru a putea circula pe drumurile publice - blocuri optice fata / spate, oglinzi retrovizoare, aripi laterale pentru roti, claxon si pneuri de strada, acesta fiind apoi trimis la Nurburgring pentru a parcurge un tur de pista in Iadul Verde.

Si acum deznodamantul: echipat cu un motor turbo de un litru si 205 CP, o transmisie manuala cu sase rapoarte si un Nick Tandy la volan, monopostul de Formula Ford a reusit sa strabata circuitul de 20.8 kilometri intr-un timp de numai sapte minute si 22 de secunde, fiind astfel mai rapid precum Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo sau chiar Pagani Zonda!

Video mai jos!

Cum se descurca pe Nurburgring un monopost de Formula Ford

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor DATA PUBLICĂRII: 4 Septembrie 2012