Dacia Lodgy Glace - Asa arata viitorul model Dacia in versiunea de curse!

Lodgy "GLACE" a fost conceput special pentru aceasta cursa atipica, una din cele mai dificile din sportul auto. Regulamentul tehnic al Trofeului Andros este foarte strict. El impune constrangeri asupra tuturor elementelor vehiculului (dimensiunile sasiului, cutie de viteze, anvelope), inclusiv asupra materialelor folosite. Totul este facut pentru a limita solutiile tehnologice costisitoare. Trofeul Andros este o competitie in care prevaleaza cautarea unor solutii simple si ingenioase, ceea ce corespunde perfect cu filozofia marcii Dacia. In plus, este vorba de o competitie care pune in valoare in egala masura fiabilitatea vehiculelor si eficienta pilotilor.
Lodgy "GLACE" beneficiaza atat de solutiile tehnice puse deja la incercare de predecesorul sau, Dacia Duster" ICE", cat si de elemente specifice pentru acest nou vehicul. Din punct de vedere tehnic, la Trofeul Andros totul depinde de micile detalii care pot avea o mare importanta. Experienta dobandita cu ocazia sezoanelor precedente a dus la adoptarea unor noi solutii pentru a imbunatati:
- suspensiile: au fost efectuate reglaje noi, dupa realizarea unor teste speciale in care au fost reproduse conditiile de pista de anul trecut,
- performanta motorului: in sezonul trecut, eforturile echipei tehnice au fost concentrate in directia obtinerii unor performante cat mai ridicate la turatii joase. Pentru editia din acest an a fost marita si puterea motorului.
Aproape 360 000 de vehicule Dacia vandute in Franta din 2005
- Lansata in Franta in 2005, marca Dacia a devenit in numai 6 ani un actor important pe piata auto din aceasta tara.- In acest interval au fost vandute aproape 360 000 de vehicule Dacia.
- La sfarsitul lunii octombrie 2011, Dacia se situa pe locul al optulea in topul marcilor prezente pe piata franceza, cu o cota de piata de 3,4 % (VP + VU). In clasamentul vanzarilor catre persoane fizice, Dacia ocupa locul al cincilea.
O ECHIPA DE SOC
Cu circuitul sau de gheata, a carui stare variaza rapid, in functie de conditiile meteo, Trofeul Andros reprezinta o provocare pentru orice pilot. Precizie la volan, stapanire de sine, rigoare si ingeniozitate sunt calitati indispensabile de care trebuie sa dea dovada orice pilot angajat in aceasta competitie. In plus, in Trofeul Andros consecventa este la fel de importanta ca performanta.Dupa experienta celor doua titluri de vice-campion in sezoanele 2010 si 2011, Alain Prost si Dacia au dorit, in mod firesc, sa-si innoiasca angajamentul reciproc in noul sezon * si sa se lanseze intr-o noua aventura, de aceasta data cu doua vehicule Dacia. Cel de-al doilea vehicul aliniat la startul competitiei va fi pilotat de fiul sau, Nicolas Prost si de Evens Stievenart, care, alaturi de Alain Prost, a castigat finala sezonului 2010 -2011 pe Stade de France. Doi tineri piloti talentati au astfel ocazia de a face parte dintr-o echipa puternica.
Daca obiectivul fiecarui pilot este acela de a lupta individual pentru victorie, obiectivul colectiv este de a plasa Dacia pe prima treapta a podiumului in clasamentul pe echipe. Aceasta dubla provocare va face competitia din acest sezon si mai pasionanta.
<< Nicolas si Evens sunt amandoi obisnuiti si pasionati ai Trofeului Andros. Asteptam cu nerabdare inceputul sezonului. Ideea de a participa la Trofeul Andros atat ca piloti concurenti cat si ca parteneri ai aceleiasi echipe este, atat pentru ei, cat si pentru mine, o adevarata provocare sportiva. >>
Alain Prost
<< Astept cu nerabdare sa fiu la volanul Lodgy Glace. Dupa cele doua victorii ale mele in Trofeul Andros Electric in 2010 si 2011, sunt nerabdator sa fiu din nou pe circuit. Mi se pare fantastic sa ma pot intrece cu tatal meu! >>
Nicolas Prost
<< Trofeul Andros este pentru mine o disciplina unica si o adevarata pasiune. Extrem de solicitant din punct de vedere al tehnicii de pilotaj si al pregatirii masinii, Andros este o competitie in care pilotul trebuie sa se puna permanent la incercare pe sine insusi. Pentru mine, faptul de fi in competitie cu Alain si Nicolas Prost in sanul aceleiasi echipe Dacia, reprezinta in acelasi timp o provocare si un motiv de reala bucurie>>
Evens Stievenart
Caracteristici Tehnice Dacia Lodgy:
SASIU
Tip: tubular din otel
Suspensii : triunghiulare duble suprapuse, resort-amortizor Ohlins reglabil
MOTOR
Tip : VQ 30 de provenienta Renault Nissan, V6 24 supape
Amplasare : central spate
Cilindree (cm3) : 2 987
Alezaj x cursa (mm) : 93 x 73.3
Putere maxima kW CEE (CP) : 257 (355)
Regim putere maxima (rot/min) : 7 500
Cuplu maxim Nm CEE : 360
Regim cuplu maxim (rot/min) : 5 500
TRANSMISIE
Tip : patru roti motrice si directoare
Cutie de viteze: secventiala SADEV 6 trepte
Diferential: fata si spate cu alunecare limitata
FRANE
Fata : discuri din otel O 300 mm
Spate : discuri din otel O 265 mm
Etriere : Beringer cu 4 pistoane
ROTI
Jante : 5.5'' x 16'' din magneziu
Anvelope : Continental Ice Racing Contact 3
DIMENSIUNI / MASE
Lungime : 4 001 mm
Latime : 1 900 mm
Ecartament Fata/Spate: 1 690 mm
Ampatament: 2 500 mm
Masa : 950 Kg
Capacitate rezervor de carburant : 25 litri
DIRECTIE
Tip: 4 roti directoare
Asistenta hidraulica
Directie spate reglabila
PARTENERI & SPONSORI
Eurodatacar
Renault Sport Technologies
Sodemo
Tork Engineering
-
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
-
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
-
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
-
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
-
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
-
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
-
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
-
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Dezmembrez skoda superb 2 (3t) 2008 - 2015 1.4 tsi caxc( cp:...
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
-
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
-
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
-
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei


