Obiective indeplinite pentru Napoca Rally Academy in Italia

Singurul obiectiv al celui mai tanar echipaj Napoca Rally Academy, format din Simone Tempestini si Sergiu Itu, era acela de a se acomoda unul cu celalalt la bordul Subaru-lui Impreza. Chiar daca formatul unui raliu de tip "Ronde" din Italia este foarte simplu si consta in parcurgerea de patru ori a unei singure probe speciale, clasamentul final alcatuindu-se pe baza celor mai buni trei timpi inregistrati, Simone si Sergiu nu au avut parte de un debut prea usor.
"Proba a fost foarte frumoasa, cu viraje tehnice dar si de viteza. Lucio, fostul meu copilot, ne-a ajutat la recunoasteri asa ca adaptarea cu Sergiu a decurs mai usor. Impreuna ne-am descurcat destul de bine dar cu siguranta, pe masura kilometrilor parcursi impreuna, o vom face si mai bine" a spus Simone Tempestini.
Ploaia si-a facut aparitia la jumatatea zilei, in timpul celei de-a doua manse iar cu 300 de metri inainte de a ajunge la finalul celei de-a patra parcurgeri, Simone Tempestini si Sergiu Itu au avut parte de o iesire in decor si nu au mai putut sa revina pe traseul de concurs datorita noroiului format.
"Imi pare rau ca s-a terminat asa ziua. Am gresit intr-un loc foarte ingust, unde nici daca era uscat nu era permisa nici cea mai mica greseala." a mai spus Simone. "Stiam ca nu ne putem imbunatati timpul in ultima mansa, mai ales ca se formasera sleauri foarte mari. Nu am fortat dar cu siguranta puteam merge putin mai incet. Plecam din Italia cu lucrurile pozitive. Ne-am inteles bine in masina cat si in afara acesteia iar pana la incident ne-am imbunatatit constant evolutia" a mai adaugat si Sergiu Itu.
Aflati la prima experienta la bordul unui model world rally car de ultima generatie, Marco Tempestini si Toni Avram s-au adaptat foarte bine la comenzile Ford-ului Fiesta WRC si s-au clasat pe locul al treilea in cadrul Grupei A si a Trofeului Raceday Ronde Terra.
"Au fost foarte multe noutati pentru noi weekendul acesta. Practic eu nu cunosteam deloc nici traseul nici noua masina. Fiesta WRC este un model destul de complicat in comparatie cu celelalte masini pe care le-am mai pilotat si cu care nu am apucat sa facem decat 10 kilometri inainte de start, la sesiunea oficiala de teste." a spus Marco Tempestini.
"In primele doua treceri am pierdut mereu cel putin doua secunde la start din cauza sistemului complicat de launch control (program de start). La a treia parcurgere a probei, cand isi facuse aparitia si ploaia, am ratat o intersectie si motorul masinii s-a oprit, iar pe ultima nu am mai fortat deloc, fiindca nu avea niciun rost sa fac asta pe ploaie torentiala, tinand cont si de metoda de alcatuire a clasamentului final. Per total consider ca am fost destul de rapizi la prima experienta cu Fiesta WRC dar ne-am si distrat." a mai adaugat Marco Tempestini.
Aflat si el la prima experienta la bordul unei masini world rally car, Toni Avram si-a gasit cu greu cuvintele pentru a caracteriza weekendul din Italia. "A fost wooooow si wooooow! Este o alta lume, alta clasa, alta organizare. Alt interes, alta daruire si alta implicare. Fiesta WRC este o bijuterie, un fel de Vertu al masinilor de raliu. Sunetul, oh sunetul, este asemanator cu o capodopera cantata la un Stradivarius!" au fost in cele din urma impresiile lui Toni.
Urmatoarea etapa a Trofeului Raceday Ronde Terra este programata intre 1 si 2 decembrie, la Prealpi Master Show. Simone Tempestini si Sergiu Itu vor lua startul in a doua etapa a trofeului Raceday Ronde Terra iar Marco Tempestini va fi prezent cu aceasi masina alaturi de copilotul sau obisnuit, Dorin Pulpea.
-
Amplificator b o original nou audi a4 8k a5 8t0035223t pe comanda 7200 Lei
Tips ornament toba bmw e71 1700 Lei
Bara fata completa renault clio 4 1500 Lei
-
Set rulment roata ford transit ( lichidare de stoc) 200 Lei
Dezmembrez,piese vw polo variant verde 1.6 benzina 1999
Amplificator antena a1569050902 mercedes-benz b-class w246... 190 Lei
-
Carenaj stanga fata vw golf 7 1.6 tdi cod motor clh... 200 Lei
Imobilizator / modul inchidere cod 38700-60b00 / 051500-2070... 70 Lei
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
-
Ford focus benzina 2014 4650 €
Janta aliaj oe mercedes-benz 17" a25340105007x45 1200 Lei
Magnetou (stator aprindere) complet aprilia rs4 2t (11) -... 150 Lei
-
Dezmembrez audi a6 2.0 tdi blb 140 de cai
Scut motor plastic audi a3 8p 2005 hatchback 2.0 tdi bkd 150 Lei
Smart fortwo 1 2011 3500 €
-
Galerie evacuare 4m509428ab ford focus 2 [2004 - 2008] 150 Lei
Tulumba frana, 2s61-2b195-ch, ford fiesta 5, 1.4tdci (id:189222) 130 Lei
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
-
Stopuri cu led audi a6 4f (09-11) 2192.51 Lei
Evacuare (tobe esapament) audi a8l (d5) 3.0 tdi 2017-prezent 1000 Lei
Planetara dreapta fata, cod 96348791, chevrolet aveo sedan... 248 Lei
-
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
Ornament bandou - toyota rav 4 2012 , 75605-0r030 177.61 Lei
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
Far dreapta volkswagen golf 6 plus (2009-2014) 5m2941006c 449 Lei
Instalatie electrica motor bmw seria 3 e90/e91/e92/e93... 217 Lei
-
Traversa superioara bmw seria 5 (2010-2017) [f10] 7200689 249 Lei
Pompa recirculare apa 8k0819147 / 8k0965561a audi a5 8t [2007... 150 Lei
Motor mercedes 2,0 cdi 2018 cod 654920 w213 sau w205 2000 €
-
Opel zafira 2.0 2001 1300 €
Ceasuri bord uk bmw x1 2.0 2010, 215463001 / 924234701 238 Lei
Racitor ulei, ford fiesta 6, 1.5 tdci, ugjc (id:163955) 120 Lei
-
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
Bara fata prevazut cu gauri pentru prelungire nissan patrol... 1150 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €


