Opel revine in motorsport!

Opel revine la cursele auto sub forma unui program international de raliuri cu noul Opel ADAM si un circuit pentru noul Astra OPC ce se concentreaza pe teritoriul Germaniei.
Trimite unui prieten
"Aceste noi activitati ce vizeaza sporturile cu motor joaca un rol important in repozitionarea strategica a companiei, reprezentand un element esential al profilului marcii noastre," declara Dr. Thomas Sedran, Deputy CEO Opel. Producatorul auto din Russelsheim se bucura de o traditie lunga si de succes in domeniul sporturilor populare. Obiectivul companiei este de a crea o competitie noua, care sa fie pe placul clientilor, sa fie atat sofisticata din punct de vedere tehnic, cat si rezonabila ca pret, asigurand in acelasi timp o platforma pentru tinerii piloti ambitiosi care isi pot dezvolta talentul in mod continuu.
Raliu: dezvoltarea unor piloti talentati si profesionisti in colaborare cu ADAC
Cu angajamentul sau fata de raliuri, Opel se orienteaza acum spre spatiul european. In definitiv, pe langa piata centrala, reprezentata de Germania, toate pietele cheie din Europa ale marcii au aratat un interes puternic fata de raliuri. Mai mult, FIA, autoritatea mondiala pentru sporturile cu motor, a impus reglementari care prevad puncte pentru inscriere si oportunitati de avansare pentru pilotii tineri. In sezonul din 2013 va fi utilizata o versiune pentru raliuri a noului Opel ADAM, adaptata cu exactitate la standardele FIA R2. Aceste autovehicule vor concura intr-o cupa a marcii ("ADAC Opel Rally Cup"), care va face parte din seria de curse "ADAC Rally Masters". Competitia este si mai atragatoare datorita faptului ca cei mai buni piloti se pot astepta sa castige premii in bani. In plus, pentru pilotii sub 27 de ani, exista un sistem de punctare special, denumit "junior rally". Castigatorul general al unui set de probe finale se va bucura de un antrenament special in cadrul urmatorului sezon.
Fiind un partener puternic, Opel a reusit sa dobandeasca un aliat - ADAC - cu care impartaseste o viziune aproape identica asupra dezvoltarii de noi talente. Mai presus de toate, ADAC isi utilizeaza infrastructura organizationala si cea pentru sporturi cu motor in cadrul proiectului comun. Strategia Opel a fost conceputa sa dureze pana in 2016. A fost prevazut un program modular de dezvoltare, prin care pilotii de raliuri talentati sa poata absolvi "ADAC Opel Rally Cup", pentru a trece la un nivel international. Modelul ADAM va fi utilizat in primele doua din totalul de patru etape. In etapele trei si patru, se preconizeaza ca autovehiculul pentru raliuri va fi generatia urmatoare a modelului Opel Corsa.
Circuit: "Cupa Astra OPC" face parte din campionatul de anduranta VLN
Motivatia auto din spatele implicarii Opel in acest circuit este noul Astra OPC. Acesta va fi disponibil din sezonul 2013 ca versiunea pentru curse in cadrul sporturilor pentru clienti. Autovehiculele pentru Cupa sunt proiectate pe masura standardelor "Campionatului de anduranta VLN", cea mai populara serie de curse de drag din Europa. Autovehiculele vor concura, de asemenea, pentru un trofeu al marcii, in clasa din care fac parte ("Cupa Astra OPC"). Se estimeaza ca cel mai important moment al sezonului va fi o cursa de 24 de ore de pe pista Nurburgring.
Raliu: dezvoltarea unor piloti talentati si profesionisti in colaborare cu ADAC
Cu angajamentul sau fata de raliuri, Opel se orienteaza acum spre spatiul european. In definitiv, pe langa piata centrala, reprezentata de Germania, toate pietele cheie din Europa ale marcii au aratat un interes puternic fata de raliuri. Mai mult, FIA, autoritatea mondiala pentru sporturile cu motor, a impus reglementari care prevad puncte pentru inscriere si oportunitati de avansare pentru pilotii tineri. In sezonul din 2013 va fi utilizata o versiune pentru raliuri a noului Opel ADAM, adaptata cu exactitate la standardele FIA R2. Aceste autovehicule vor concura intr-o cupa a marcii ("ADAC Opel Rally Cup"), care va face parte din seria de curse "ADAC Rally Masters". Competitia este si mai atragatoare datorita faptului ca cei mai buni piloti se pot astepta sa castige premii in bani. In plus, pentru pilotii sub 27 de ani, exista un sistem de punctare special, denumit "junior rally". Castigatorul general al unui set de probe finale se va bucura de un antrenament special in cadrul urmatorului sezon.
Circuit: "Cupa Astra OPC" face parte din campionatul de anduranta VLN
Motivatia auto din spatele implicarii Opel in acest circuit este noul Astra OPC. Acesta va fi disponibil din sezonul 2013 ca versiunea pentru curse in cadrul sporturilor pentru clienti. Autovehiculele pentru Cupa sunt proiectate pe masura standardelor "Campionatului de anduranta VLN", cea mai populara serie de curse de drag din Europa. Autovehiculele vor concura, de asemenea, pentru un trofeu al marcii, in clasa din care fac parte ("Cupa Astra OPC"). Se estimeaza ca cel mai important moment al sezonului va fi o cursa de 24 de ore de pe pista Nurburgring.
Concurentilor privati li se ofera un pachet de avantaje extrem de atractiv, ce nu se limiteaza la tehnologie de curse de inalta performanta, rentabila si de ultima generatie. Pe langa proiectul de raliuri, premiile in bani sunt foarte atragatoare. In plus, clientii pot beneficia de piese de schimb la preturi competitive, precum si de asistenta tehnica si organizationala pe pista de curse si in afara acesteia.
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (21)
Poze Opel revine in motorsport
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (1)
-
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
-
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
-
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
-
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
-
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
-
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
-
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
-
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
-
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
-
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Skoda fabia benzina 2010 2999 €
-
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei



Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor
DATA PUBLICĂRII: 21 Noiembrie 2012