Patru echipaje concureaza pe Dacia Duster la raliul Aicha des Gazelles

Patru echipaje concureaza pe Dacia Duster la raliul Aicha des Gazelles
Marti, 22 martie, a debutat in desertul marocan cea de-a 21-a editie a Raliului Aicha des Gazelles, o cursa auto 100% feminina unde totul se bazeaza pe busola si pe harta.
Distribuie pe Facebook

Pentru prima data, 4 echipaje din reteaua Women@Renault vor participa in competitia din 2011, la bordul unor Dacia Duster, pentru a incerca din nou sa ocupe podiumul, dupa ce colega lor, Isabelle Charles, a castigat cursa in urma cu un an.

Patru echipaje Women@Renault si o singura dorinta: sa se autodepaseasca

Convins ca diversitatea este un factor de performanta pentru o companie, Renault a decis sa intareasca prezenta feminina in cadrul grupului si a lansat, in martie 2010, planul Women@Renault si reteaua sociala cu acelasi nume. Toate candidatele la inscriere in Raliul Aicha des Gazelles 2011 au fost recrutate dintre membrele retelei Women@Renault. Pentru prima faza de selectie, organizatoarele au primit nu mai putin de 50 de candidaturi.

In scopul de a selecta cele 4 echipaje, Renault a simulat, timp de un week-end, situatii reale din competitie pentru candidate, care au fost confruntate cu probe sportive, tehnice si interviuri cu membrii juriului, pentru a se familiariza cu spiritul competitiei. Inca din luna februarie, candidatele selectate au trecut printr-un stagiu de pregatire pentru condusul pe nisip. Astfel, li s-a pus la incercare si capacitatea de rezistenta si de adaptare.

Originare din Franta, Belgia si Maroc, cele 8 participante selectate au profesii si parcursuri de cariera diferite, provenind din domeniul ingineriei si cel al comertului. Au demonstrat in timpul procesului de selectie ca inscrierea lor in aceasta cursa a avut la baza respectul fata de valorile grupului si retelei Women@Renault: spiritul de solidaritate si tenacitatea.

Claire Martin, director Responsabilitate Sociala a Corporatiei


" Implicarea Women@Renault in aceasta aventura se traduce prin faptul ca permitem celor opt reprezentante ale noastre sa demonstreze valori precum dorinta de autodepasire si spiritul de echipa pe care le promovam in companie. Sunt sigura ca toate celelalte membre ale retelei vor urmari cursa cu interes si le vor sustine."

Women@Renault : un demers 360deg pentru a sustine femeile

Planul Women@Renault are trei directii principale: evolutia proceselor de resurse umane, mobilizarea talentelor feminine si modificarea ratei de reprezentare a femeilor.

Concret, planul Women@Renault si-a stabilit obiective precise privind recrutarea in cadrul companiei: 30% dintre angajatii de la inginerie sa fie femei, iar in meseriile comerciale 50% dintre angajati sa fie femei. Planul mai urmareste ca pentru fiecare post de manager disponibil sa existe cel putin o femeie printre potentialii candidati. De asemenea, planul vizeaza imbunatatirea echilibrului dintre viata profesionala si viata personala pe parcursul intregii cariere.

Pentru a starni interesul angajatilor din grupul Renault in legatura cu acest plan, Directia de Responsabilitate a Corporatiei a dezvoltat o retea sociala prin intermediul unei platforme web 2.0 : Women@Renault. Intre timp a devenit cea mai importanta retea din grup, cu 1.000 de membri, dintre care 100 barbati.

Isabelle Charles, castigatoarea editiei 2010 la categoria Crossover si candidata la editia 2011

"Participarea pentru a sasea oara la acest raliu este o sansa de neimaginat, dar sa ai alaturi inca 7 co-echipiere din Women@Renault, este o dimensiune complet noua care ma bucura. Cursa starneste imaginatia, dar este si un moment de maxima concentrare. Ma voi stradui sa le transmit colegelor experienta mea anterioara asa incat sa concureze in cele mai bune conditii cu putinta."

Dacia Duster

Patru echipaje din reteaua Women@Renault si alte 12 reprezentante ale Postei vor parcurge cei 2 500 de km de cursa la bordul unor Dacia Duster.

Lansat in martie 2010, Duster este un vehicul 4x4, fiind al saselea model din gama Dacia. Duster a starnit un viu interes in randul clientilor pe pietele de comercializare. Disponibil in versiunile 4x4 si 4x2, Duster propune un raport pret/habitabilitate imbatabil cu adevarate capacitati de trecere a obstacolelor si emisii controlate de CO2 pentru versiunile Diesel.

Succesul Duster a fost recompensat cu numeroase premii, printre care Trofeul L'argus pentru masina familiala a anului, premiul "Autobest 2011" pentru tarile din Europa de Est si premiul "Masina anului 2011" in Romania.


Sursa: Dacia
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor DATA PUBLICĂRII: 23 Martie 2011