Romanul Mihai Marinescu, locul 3 dupa primele curse din Formula 2

Romanul Mihai Marinescu, locul 3 dupa primele curse din Formula 2
Pilotul roman a avut evolutii excelente in fiecare dintre primele doua curse ale sezonului, disputate pe circuitul de la Silverstone si in urma carora se afla pe podium in clasamentul general. Marinescu a incheiat pe pozitia a patra prima cursa, care a avut loc sambata si a obtinut locul al cincilea in cea de-a doua, care s-a disputat duminica.
Trimite unui prieten

Mihai Marinescu a inceput in forta noul sezon din Formula 2, una dintre cele mai importante anti-camere ale Marelui Circ.

Brasoveanul in varsta de 22 de ani se afla pe locul al treilea la general. El a profitat in duelul care a avut loc ieri de o greseala mare a britanicului Will Bratt, ocupantul locului doi, care nu a facut schimbul obligatoriu de pneuri si a fost descalificat.

Dupa ce la Silverstone (UK) in antrenamentele libere de vineri, 15 aprilie, a stabilit cel mai bun timp in a doua sesiune si a avut al doilea timp al zilei, Mihai Marinescu debuteaza cu dreptul in sezonul 2011 al Formulei 2.

Pilotul brasovean a incheiat primul sau an in Formula 2 pe locul 11 si din pricina problemelor cu bugetul a reusit cu greu sa se alinieze la startul sezonului 2011, care va numara in total opt Grand Prix-uri si 16 curse (2/GP). F2 este un campionat FIA si este caracterizat ca o competitie monomarca in care pilotii concureaza pe masini identice, pregatite de aceeasi echipa tehnica. Monoposturile utilizate in Formula 2 sunt proiectate de Williams F1 Team si au propulsoare Audi/Montune de 450 CP.
Timpi obtinuti de Mihai vineri 15 aprilie la antrenamentele libere:
Antrenament liber nr 1: locul 4 = 1min51sec884
Antrenament liber nr2: locul 1 = 1min51sec636
Pozitie ocupata dupa cumularea rezultatelor din cele doua antrenamente = 2


Q&A

Inainte de calificarile cursei 1 de la Silverstone

Ce inseamna F2 pentru tine?

Campionatul Mondial FIA Formula 2 este o mare realizare pentru mine. Desi multi subestimeaza valoarea campionatului, iata ca la prima etapa grila va fi plina cu 24 de piloti provenind din multe categorii. Pentru mine, sansa pe care o am sa concurez intr-un campionat asa de important nu vreau sa o ratez si trebuie sa o tratez cu cea mai mare seriozitate. Am aratat ca se poate in teste, dar acum trebuie sa intensific pregatirea mult mai mult pentru a ma mentine in frunte, deoarece spatele vine foarte tare din urma.

Cat de greu a fost sa ajungi pe grila in 2011?

Foarte greu! Abia am reusit sa participam la testele de iarna. Stiam ca putea fi chiar ultima oara cand puteam sa fiu in masina. Antrenamentul de pe parcursul iernii si-a spus cuvantul, iar cu mai putin de o saptamana pana la inceperea campionatului am putut sa confirmam participarea. Presiunea a fost mare si este in continuare, deoarece sustinearea nu este completa. In orice caz, fara sprijinul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, nici nu puteam visa sa iau startul in Formula 2.

Te-ai acomodat cu monopostul pe care il vei utiliza incepand cu GP Marii Britanii?

Da, masina imi este cunoscuta deja de anul trecut. Micile modificari tehnice aduse acesteia nu i-au schimbat stilul de pilotaj, iar experianta acumulata in sezonul 210 va fi pusa in folosinta.

Cum ti se pare circuitul de la Silverstone, avand in vedere ca deja ai participat la o sesiune de teste aici in 2011?

Silverstone mi-a placut dintotdeauna. Nu am putut pana anul trecut sa acumulez kilometri foarte multi aici ca sa pot sa-i invat secretele. Multe ture facute pe simulator m-au ajutat sa inteleg pista. Acum ma simt si aici ca acasa!

Cum decurge o zi din viata ta cand esti la un Grand Prix?

In general, e o zi plina, care trebuie sa imbine intelegerea comportamentului masinii in antrenament cu explicarea fenomenelor simtite, cu folosirea unor solutii eficente pentru a le contracara (in cazul in care sunt fenomene anormale), cu punerea la punct a unei strategii si analiza diferitelor situatii in care ma pot afla, si cu odihna necesara pentru a digera toate informatiile.

Ce faci intre curse?
Din ce in ce mai mult antrenament, alte sporturi (ciclism, tennis, inot) si scoala. Ma uit si la tot felul de curse din anii trecuti, poate mai vad ceva nou. Poate imi va fi de folos!

Calendar Formula 2 sezon 2011

15- 17 aprilie Silverstone (Uk)
20-22 mai Magny-Cours (Franta)
24-26 iunie Spa-Francorchamps (Belgia)
1-3 iulie Nurburgring (Germania)
22-24 iulie Brands Hatch (UK)
26-28 august Red Bull Ring (Austria)
30 sept - 2 octombrie Monza (Italia)

28-30 octombrie Barcelona (Spania)

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor DATA PUBLICĂRII: 18 Aprilie 2011