Spengler si M3 DTM, pe podiumul competitiei desfasurate pe Stadionul Olimpic

Castigatorul din 2011, aflat acum la comenzile BMW Bank M3 DTM, s-a confruntat cu Jamie Green (Marea Britanie) in semifinale si a fost lider pana aproape de final, dar in urma unui derapaj a pierdut cateva sutimi de secunda, ceea ce i-a permis rivalului de la Mercedes sa obtina victoria. Mattias Ekstrom (Suedia, Audi) l-a invins pe Green in finala.
Trei piloti BMW au intrat in actiune inca din primul tur. Dirk Werner (Germania, E-POSTBRIEF BMW M3 DTM) a pierdut duelul cu Rahel Frey (Elvetia, Audi). Andy Priaulx (Marea Britanie, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM) a tras lozul necastigator in disputa cu Felipe Albuquerque (Portugalia, Audi). Atat Werner, cat si Priaulx au rulat pe aceeasi varianta a circuitului dublu simetric, in lungime de 0,614 kilometri, care avea apa la iesirea din unul dintre viraje dupa ploaia cazuta pe timpul noptii. Joey Hand (SUA, SAMSUNG BMW M3 DTM) a rulat pe aceeasi parte a pistei si a trecut linia de sosire in urma adversarului Roberto Mehri (Spania, Mercedes). Cu toate acestea, Mehri a fost penalizat dupa cursa, astfel ca Hand a promovat in optimile de finala.
Cu doar opt piloti ramasi in competitie, a fost momentul in care in cadru au intrat echipele de mecanici: dupa trei tururi pe pista uda, fiecare pilot trebuia sa efectueze un pit stop, dupa care revenea pe circuit pentru alte trei tururi. Spengler si Farfus, coechipieri in competitia pe echipe de sambata, au fost adversari, iar Spengler a fost cel care a triumfat in duelul intern. Tomczyk a avut parte de un duel intens cu Ekstrom si a ratat un loc in semifinale pentru numai noua sutimi de secunda.
Hand si Werner, cei mai bine clasati piloti BMW in competitia echipelor.
Joey Hand (SUA) si Dirk Werner (Germania) si-au unit fortele pentru a forma o echipa in cadrul evenimentului demonstrativ DTM de la Munchen (Germania) si au incheiat pe locul al patrulea in competitia de stafeta ce a avut loc sambata. Cei doi au pierdut la limita in fata tandemului Christian Vietoris (Germania) - Gary Paffett (Marea Britanie) in finala mica. In intrecerea de pe Stadionul Olimpic, victoria a revenit unei alte perechi de piloti Mercedes, formata din Ralf Schumacher (Germania) si Jamie Green (Marea Britanie).
Competitia a inceput cu sesiunea de calificari intre coechipieri, care a determinat cei patru participanti in sferturile de finala. Spengler a parcurs cele cinci tururi ale circuitului in lungime de 0,614 kilometri in 2:22,604, astfel ca a fost cel mai rapid pilot BMW. Canadianul a fost urmat de Hand, Werner si Farfus, in timp ce Tomczyk si Priaulx au fost obligati sa vada restul intrecerii din tribuna. Pe baza clasamentului intern s-au stabilit si perechile pentru cursele de stafeta: Spengler l-a avut drept coechipier pe Farfus, in timp ce Hand a concurat impreuna cu Werner.
Au urmat sferturile de finala care au avut urmatorul sistem de desfasurare: primul pilot parcurgea trei tururi, dupa care intra la standuri pentru a preda stafeta coechipierului sau. Spengler si Farfus s-au confruntat cu Adrien Tambay (Franta) si Timo Scheider (Germania), dar "meciul" lor nu a mers conform planurilor: aflat pe primul loc, Farfus a ratat predarea stafetei la finalul turului al treilea din cauza problemelor de comunicatie radio, astfel ca victoria a revenit perechii Audi. Devenea clar ca Hand si Werner ar fi promovat in semifinale indiferent de ceea ce faceau pe circuit, in disputa cu Vietoris si Paffett. Cei doi au preferat sa nu-si asume riscuri inutile, asa ca victoria a revenit perechii Mercedes.
In semifinale, Hand si Werner s-au confruntat cu Tambay si Scheider. Dupa o disputa pe parcursul a opt tururi, cu schimbarea pilotilor la jumatate, cei doi piloti BMW au pierdut la o diferenta de numai 0,871 secunde. Finala mica i-a readus fata in fata cu Vietoris si Paffett. Din pacate, Hand si Werner nu au reusit sa-si ia revansa, incheind la 721 de miimi de secunda in urma tandemului Mercedes.
Jens Marquardt (BMW Motorsport Director):
"In general, evenimentul pe care il consideram pe teren propriu, la Munchen, a fost unul deosebit. Pilotii nostri au oferit un spectacol bun pentru fani si a fost placut sa vezi atatea steaguri BMW fluturate de public. Am avut parte de o sustinere mare, in special din partea multor angajati BMW. Situatia a fost asemanatoare si la BMW Welt, care a fost vizitat de multi pasionati de-a lungul week-endului. Inca o data, Bruno Spengler a demonstrat ca poate fi competitiv in conditii de circuit organizat pe stadion. Locul al treilea este un rezultat bun. Indiferent de ceea ce a fost, pilotii nostri s-au distrat si am putut vedea cat de determinati au fost sa aiba o evolutie cat mai buna. Cu totii privim cu increderea spre etapa de la Nurburgring, acolo unde ne vom lupta din nou pentru puncte."-
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
-
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
-
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
-
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
-
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
-
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Teava intercooler audi a6 allroad 3.0 tdi - (2006 2011) 80 Lei
-
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
-
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
-
Suport bara stabilizatoare dreapta 4f0199352e audi a6 4f/c6... 110 Lei
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
-
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Amortizor soc spate dreapta bmw seria 5 e39 [1995 - 2000]... 82 Lei
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Dezmembrez skoda superb 2 (3t) 2008 - 2015 1.4 tsi caxc( cp:...
-
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei


