2010 a fost un an record in Europa pentru Chevrolet

2010 a fost un an record in Europa pentru Chevrolet
Chevrolet a vandut 477.194* de autovehicule in 2010, ceea ce reprezinta o imbunatatire a volumului cu 12,0 procente fata de anul 2009 si locul al doilea in topul vanzarilor din toate timpurile in Europa pentru marca americana**. Cota de piata in Europa a marcii Chevrolet a atins valori record de 2,5 procente. Anul 2010 s-a incheiat cu valori record pentru cota de piata in ceea ce priveste trimestrul al patrulea (2,7 procente) si luna decembrie (3,0 procente). De-a lungul anului, cota de piata a crescut in 21 de tari din Europa.
Distribuie pe Facebook
In 2010, Chevrolet a inregistrat noi recorduri in ceea ce priveste cota de piata in unsprezece tari europene, patru dintre acestea in Europa de Vest (Austria, Danemarca, Portugalia, Spania) si sapte in Europa Centrala si de Est (Bosnia, Bulgaria, Croatia, Romania, Slovenia, Turcia, Uzbekistan). In Rusia, Chevrolet si-a aparat pozitia de prima marca externa cu o cota de piata de 5,9 procente.

"Rezultatele noastre bune au creat ambianta perfecta pentru 2011, anul aniversarii centenarului," a declarat Wayne Brannon, Presedinte si Director Executiv al Chevrolet Europe. "Cu sapte noi modele care vor fi lansate in acest an, avem o ocazie exceptionala de a ridica marca Chevrolet la urmatorul nivel in Europa."

Clientilor Chevrolet din Europa le sunt pregatite noul MPV pentru familie, Orlando, ultima generatie a SUV-ului Captiva, nou-noutul Aveo (sedan cu patru usi si hatchback cu cinci usi) si versiunea hatchback cu cinci usi a modelului compact Cruze. Gama va fi extinsa prin Corvette Grand Sport si versiunile coupe si decapotabila ale noului Camaro, modelul emblematic, care se afla de luni de zile in topul american al masinilor sport. La sfarsitul anului, in showroomurile europene va aparea Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa, castigator a numeroase premii.

"Pana in prezent, gama noastra de modele a acoperit mai putin de 30 de procente din piata europeana," explica Brannon. "Cu cele sapte "masini aniversare" si mai multe motoare noi diesel si pe benzina, vom fi prezenti in peste jumatate din segmentele de pe piata."

Modelul cel mai bine vandut in Europa in 2010 a fost Spark, autovehiculul mini. Lansat la inceputul anului, Spark a avansat rapid pana pe pozitia a 4-a in segmentul autovehiculelor mini din Europa, detinand o cota de peste 7 procente din segmentul respectiv.

*Cifre preliminare privind inmatricularile
**Europa = Total in Europa, inclusiv Europa de Vest, Centrala si de Est

Distribuie pe Facebook
mai multe