A fost semnat ultimul contract atribuit de CNAIR. Cine va construi drumul de aproape 590 de milioane de euro

A fost semnat ultimul contract atribuit de CNAIR. Cine va construi drumul de aproape 590 de milioane de euro
Am semnat astazi ultimul dintre contractele gestionate de CNAIR pentru constructia unei sectiuni a Autostrazii Unirii (A8), a declarat, joi, Cristian Pistol.
Trimite unui prieten

Sectiunea Miercurea Nirajului – Sarateni va fi construita in urmatoarele 30 de luni (6 luni proiectare si 24 de luni executie) de Asocierea romano-turca Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS - Infravis SRL.

Practic, in acest moment, CNAIR implementeaza 4 contracte necesare constructiei a 97 km din cei 216 km ai tronsonului montan de autostrada Targu Mures – Targu Neamt (216 km).

Contractul in valoare de 2,98 miliarde de lei (fara TVA) este finantat prin Programul Transport (PT).

Lungimea acestui nou tronson de autostrada este de 23,4 km, din care aproximativ 1,07 km de tunel (2 tuneluri bidirectionale in lungime de 740m si 330m).

Contractul va include constructia a 36 de structuri inclusiv doua ecoducte.

Tot CNAIR gestioneaza constructia podului peste Prut de la Ungheni, pentru care in luna aprilie a inceput etapa de executie.

Podul peste Prut de la Ungheni face parte din proiectul Autostrazii A8 si va interconecta infrastructurile rutiere intre Romania si Republica Moldova:

Autostrada Targu Mures – Iasi – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul Romaniei) si Drumul national R1 Chisinau – Ungheni – frontiera cu Romania (pe teritoriul Republicii Moldova).

CNAIR gestioneaza si constructia A7 (Ploiesti – Pascani) care prevede inclusiv interconectarea cu A8 printr-un nod rutier de tip turbion construit in zona localitatii Pascani, a mai spus directorul CNAIR, Cristian Pistol.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 4 Iunie 2025