Alfa Romeo dezvolta o noua platforma cu tractiune spate

Alfa Romeo dezvolta o noua platforma cu tractiune spate
  • Italienii de la Alfa Romeo au dezvoltat o platforma noua cu tractiune spate
  • Arhitectura va fi folosita si la urmatoarel modele Chrysler si Dodge
  • Noul plan de reinviere al Alfa Romeo se intinde pe o durata de cinci ani
Distribuie pe Facebook

Alfa Romeo a dezvoltat o platforma noua cu tractiune spate pe care a numit-o Giorgio. Informatia a fost furnizata de Automotive News, care citeaza surse din apropierea proiectului. Este doar o parte din strategia pe care brandul italian o are in vederea recastigarii cotei de piata pierdute.

In toamna anului trecut, seful grupului Fiat-Chrysler, Sergio Marchionne, aducea in discutie viitorul marcii Alfa Romeo si promisese sa ofere mai multe detalii la sfarsitul primului trimestru din 2014. Acum, mentioneaza sursa citata, intreaga strategie va fi dezvaluita in luna mai, cand grupul va publica rezultatele pe primul trimestru.

Este cel de-al patrulea plan de revigorare pentru Alfa Romeo din ultimii 10 ani, o strategie in care s-a implicat chiar Sergio Marchionne. Iar din acesta face parte si noua arhitectura cu tractiune spate numita Giorgio. Totusi, este neclar de ce italienii au preferat acest nume, intrucat nu are o conexiune speciala cu istoria brandului auto.

Ceea ce se mai cunoaste despre noua platforma dezvoltata de Alfa Romeo este ca va fi destul de flexibila incat va permite si modelelor cu tractiune integrala sa o foloseasca. In plus, Giorgio a fost dezvoltata in Italia, de o mica echipa de ingineri de la brandul sora Maserati. Echipa condusa de Philippe Krief raspunde, la randul sau, in fata lui Harald Wester, chief technical officer Fiat-Chrysler si CEO Alfa Romeo si Maserati.

Noua platforma va fi implementata urmatoarelor modele Chrysler si Dodge, intrucat numai brandul Alfa Romeo singur nu va putea sa genereze suficient volum care sa conteze la scara mare pentru intreg grupul Fiat-Chrysler.

Cu Giorgio, Alfa Romeo va putea sa lupte mult mai bine cu concurenta germana de la BMW si Mercedes-Benz, ambele companii oferind modele cu tractiune spate si integrala.

Noul plan de reinviere al Alfa Romeo se intinde pe o durata de cinci ani, timp in care ne putem astepta la coupe-uri din clasa medie si mare, o nava amiral si nu mai putin de trei crossovere, toate construite pe aceeasi platforma.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 29 Ianuarie 2014