Anuntul cu care Subaru isi dezamageste fanii. Ce a declarat un oficial despre urmatoarea generatie WRX STI
- Subaru se concentreaza pe modele mai prietenoase cu mediul
- Urmatoarea generatie ar putea avea un propulsor plug-in hybrid
- Aceasta ar putea fi dezvoltata pe baza unitatii turbo de 2.5 litri
Constructorul asiatic de automobile pare ca se aliniaza trendului setat de ceilalti jucatori din industrie si intentioneaza sa se concentreze pe dezvoltarea de modele mai prietenoase cu mediul. Din pacate, nu va face exceptie nici chiar urmatoarea generatie WRX STI.
Impatimitii auto sunt de mai multe feluri si se impart in mai multe categorii. Unora le plac motoarele aspirate, altora cele turbo, unii sunt fanii nemtilor de la Audi, altii a celor de la BMW, pentru unii nu exista masina sport mai buna decat Mitsubishi Lancer Evolution, altii nu vad altceva decat Subaru WRX STI.
Partea cea mai buna este ca toti impartim aceeasi pasiune pentru aceste "fiare" pe patru roti. Insa nu tot timpul brand-urile pe care le idolatrizam ne dau motive de bucurie, cateodata ne mai servesc si unele dezamagiri. O astfel de veste mai putin buna vine acum din partea japonezilor de la Subaru.
Acestia au prezentat in urma cu o luna conceptul Viziv Performance, care anunta viitoarea generatie WRX, si care ne-a dat ocazia sa aruncam o privire in viitorul brand-ului asiatic. Desigur, la fel ca si ceilalti producatori, si acesta intentioneaza sa se concentreze pe protejarea mediului inconjurator si implicit pe dezvoltarea de modele cu emisii mai putine de CO2.
Din pacate, noua generatie WRX STI este asteptata sa debuteze fix in acest interval "verde", astfel ca s-ar putea sa nu scape de impunerea unei versiuni plug-in hybrid. Ideea a fost lansata de Dello Stritto, seful diviziei de vanzari si marketing al Subaru Europe, care a sugerat ca aceasta ar urma sa fie dezvoltata avand la baza motorul turbo de 2.5 litri.
Vestea buna este ca oficialul nu a confirmat explicit aceasta varianta, el adaugand doar ca Subaru urmareste evolutia pietei si avantul celorlalti jucatori din piata catre masinile electrice sau hibride. Asadar, mai este timp sa se razgandeasca si sa lase acest model legendar cu un propulsor simplu, turbo, sub capota, mai puternic decat cel actual.
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €