Au incurcat-o. Dupa Volkswagen, e randul italienilor de la Fiat sa fie pusi la zid pentru emisii

Au incurcat-o. Dupa Volkswagen, e randul italienilor de la Fiat sa fie pusi la zid pentru emisii
  • Nemtii ii acuza pe italienii de la Fiat ca pacalesc testele de emisii
  • In scrisoarea trimisa Comisiei Europene se arata ca ar fi vorba de cel mai nou motor diesel de 2.0 litri al celor de la Fiat-Chrysler
  • Dispozitivul montat pe acesta isi intrerupe functionarea la 22 de minute dupa pornirea motorului
Distribuie pe Facebook

Germania a trimis Comisiei Europene o scrisoare in care ii acuza in mod oficial pe cei de la Fiat ca folosesc un dispozitiv de pacalire a testelor de emisii, montat pe un motor diesel de 2.0 litri.

Scandalul Dieselgate s-a mai redus in intensitate dupa toate masurile anuntate de Volkswagen, prin care doresc sa recastige increderea clientilor si sa-si creasca profiturile. Ei bine, un nou scandal care are ca motiv principal emisiile este pe cale sa izbucneasca.

De aceasta data, personajul principal este constructorul italo-american Fiat-Chrysler. Desi acesta a mai fost acuzat o data in luna mai de catre Autoritatea Federala de Transport din Germania ca foloseste un dispozitiv care permite intreruperea tratamentului pentru emisii, acum este totul oficial.

Nemtii au trimis o scrisoare Comisiei Europene in care ii acuza pe cei de la Fiat-Chrysler ca cel mai recent motor diesel de 2.0 litri al acestora utilizeaza un dispozitiv care permite oprirea sistemelor pentru tratamentul emisiilor.

In aceasta scrisoare se mai arata si ca acest dispozitiv isi intrerupe functionarea la 22 de minute dupa pornirea motorului, lucru observat anterior in testele oficiale. Acest propulsor se gaseste sub capota Fiat-ului 500X, Jeep-ului Renegade si Fiat-ului Doblo.

"Exista un catalizator special bazat pe oxid de azot care este inchis dupa cateva cicluri de curatare. Germania nu impartaseste opinia autoritatilor de transport din Italia ca dispozitivul pentru intreruperea tratamentului pentru emisii este folosit cu scopul de a proteja motorul," declara autoritatile germane.

Mai mult de atat, nemtii au fost deranjati si de faptul ca italienii de la Fiat au refuzat sa participe la o intalnire in cadrul careia sa explice situatia. Nici pana in acest moment, niciun reprezentant al constructorului de automobile nu a comentat situatia.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 6 Septembrie 2016