Audi inchide una dintre cele mai vechi fabrici din lume. Uzina se afla chiar in inima Uniunii Europene

Audi inchide una dintre cele mai vechi fabrici din lume. Uzina se afla chiar in inima Uniunii Europene
Ultimul exemplar va parasi linia de asamblare peste aproximativ zece saptamani. Exact la sfarsitul lunii februarie.
Trimite unui prieten

Este oficial: Audi a confirmat zvonurile si speculatiile potrivit carora inchide fabrica detinuta in Bruxelles. La uzina belgiana, inaugurata in anul 1949, se construieste, in aceste zile, un singur model: doar Q8 E-Etron.

Audi Q8 E-tron si Audi Q8 Sportback E-tron - Galerie Foto

Audi Q8 E-tron si Audi Q8 Sportback E-tron - Galerie Foto

Oferit atat intr-o versiune clasica, cat si intr-o varianta cu alura de fastback, SUV-ul cu propulsie suta la suta electrica va parasi, definitiv, linia de asamblare peste circa zece saptamani. La sfarsitul lunii lui februarie.

Modelul Q8 E-Tron a inregistrat, in 2023, numai 49.001 de comenzi. La polul opus, fabrica pe care germanii o detin in Bruxelles are o capacitate anuala de 120.000 de unitati, motivul inchiderii acesteia fiind lesne de inteles.

Bruxellesul a cazut. Urmeaza Luton?

Un alt reper important in industria auto europeana ar putea avea o soarta similara. Este vorba despre uzina pe care Stellantis o detine in Luton, unde primele masini au iesit de pe linia de asamblare acum 119 ani.

Aici sunt construite, actualmente, Citroen e-Berlingo, Vauxhall Combo Electric, Opel Combo Electric, Peugeot E-Partner si Fiat Professional E-Doblo.

Audi Q8 E-tron si Audi Q8 Sportback E-tron - Galerie Foto

Audi Q8 E-tron si Audi Q8 Sportback E-tron - Galerie Foto

Audi Q8 E-tron si Audi Q8 Sportback E-tron - Galerie Foto

Audi Q8 E-tron si Audi Q8 Sportback E-tron - Galerie Foto

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (261) Poze Audi Q8 E-tron si Audi Q8 Sportback E-tron - Galerie Foto