Audi pierde unul dintre cei mai importanti oameni ai sai din cauza scandalului Dieselgate

Audi pierde unul dintre cei mai importanti oameni ai sai din cauza scandalului Dieselgate
  • Scandalul Dieselgate mai face o victima
  • Seful departamentului de cercetare si dezvoltare al Audi a parasit Grupul Volkswagen
  • Stefan Knirsch a luat aceasta decizie dupa ce s-a descoperit ca stia despre software-ul problematic si a mintit sub juramant
Distribuie pe Facebook

Seful departamentului de cercetare si dezvoltare al Audi a parasit Grupul Volkswagen dupa ce s-a descoperit ca era la curent cu tacticile de manipulare a software-ului pentru pacalirea testelor de emisii.

Scandalul Dieselgate este un cosmar care pare ca nu se mai termina pentru Volkswagen, si mai nou, pentru toti cei care fac parte din gigantul grup german.

Dupa ce s-a inteles cu autoritatile din Statele Unite, a venit randul Uniunii Europene sa puna presiune pe constructorul din Wolfsburg, si sa ii ceara acestuia sa repare cat mai repede cele 8,5 milioane de autovehicule afectate de Dieselgate in Europa. Intre timp, investitorii s-au aliat si cer acum despagubiri uriase pentru pierderile suferite la burse din cauza scandalului emisiilor.

Ca si cum toate acestea nu ar fi fost de ajuns, o noua "bomba" explodeaza in curtea nemtilor, de aceasta data fiind afectati cei de la Audi.

Potrivit ultimelor informatii, Stefan Knirsch, seful departamentului de cercetare si dezvoltare, a parasit Grupul Volkswagen, dupa ce saptamana trecuta au aparut indicii ca stia despre software-ul problematic si a mintit sub juramant.

Anuntul a fost facut de oficialii Volkswagen printr-un comunicat de presa, in care se mai specifica faptul ca Knirsch a parasit Audi cu efect imediat, fara insa sa ofere mai multe detalii. Acesta preluase postul de la Ulrich Hackenberg, care fusese suspendat din functie tot pentru implicarea in scandalul Dieselgate.

Avand in vedere decizia luata de Knirsch si faptul ca nemtii de la Audi nu au ajuns nici acum la o intelgere cu autoritatile americane cu privire la rezolvarea problemelor pentru motorul diesel de 3.0 litri, rezulta ca implicarea constructorului din Ingolstadt in scandalul emisiilor este mult mai mare decat se anticipa initial.

Distribuie pe Facebook
mai multe