Audi resimte din plin efectele Dieselgate. Nemtii sunt fortati sa amane lansarile mai multor modele

Audi resimte din plin efectele Dieselgate. Nemtii sunt fortati sa amane lansarile mai multor modele
  • Audi amana lansarea urmatoarelor modele
  • Noua generatie A3 vine in 2019, iar noul Q4 de-abia in 2021
  • Nemtii au luat aceasta decizie intrucat inginerii sunt ocupati cu remedierea masinilor afectate de Dieselgate
Distribuie pe Facebook

Nemtii de la Audi sunt nevoiti sa regandeasca programul lansarilor pentru urmatoarele modele, intrucat inginerii sunt ocupati cu remedierea masinilor afectate de Dieselgate.

Efectele celui mai mare scandal din istoria auto moderna i-au ajuns din urma si pe cei de la Audi. Dupa ce saptamanile trecute au aparut informatii cum ca Audi este nevoit sa reduca drastic costurile si sa amane mai multe investitii extrem de importante, acum, nemtii se vad nevoiti sa mai faca un pas inapoi.

Mai exact, constructorul german de automobile este obligat sa amane lansarile pentru noua generatie A3 si viitorul Q4, deoarece inginerii sunt ocupati cu actualizarea software-ului pentru masinile afectate de Dieselgate.

Astfel, noul A3 va debuta doar la finalul lui 2019, iar Audi-ul Q4 va vedea lumina zilei abia in 2021. Acesta din urma a fost deja anticipat de conceptul TT Offroad, pe care nemtii l-au adus la Salonul Auto de la Beijing cu doi ani in urma.

In timp ce unele voci au confirmat aceste zvonuri, oficialii constructorului german au refuzat sa comenteze informatii, insa nici nu le-au negat. Un purtator de cuvant Audi a declarat ca "Nu comentam pe baza speculatiilor despre viitoare modele si datele lor de lansare."

Scandalul Dieselgate ar putea sa faca pagube si mai mari in randul Audi, dupa ce mai multe surse au declarat ca nemtii se gandesc sa renunte definitiv la platforma MLB, pe care sunt construite modele precum A4,A5, A6, A7, A8, Q5 sau Q7. Daca intr-adevar vor recurge la aceasta masura, locul acesteia va fi luata de platforma MSB, a conationalilor de la Porsche.

Aceasta stire vine la putin timp dupa ce constructorul german a anuntat ca se retrage din Campionatul Mondial de Anduranta, si la doar o zi dupa ce compania mama, Volkswagen, a anuntat ca nu va mai participa in Campionatul Mondial de Raliuri, dupa ce tocmai castigasera cel de-al patrulea titlu mondial la constructori.

Distribuie pe Facebook
mai multe