BMW Seria 1 premiu pentru cel mai pasionat fan la Campionatului European de Fotbal

BMW Seria 1 premiu pentru cel mai pasionat fan la Campionatului European de Fotbal
Distribuie pe Facebook
BMW vine cu un premiu generos - un BMW Seria 1 pentru fanul cel mai infocat al Campionatului European de Fotbal intr-un concurs inovativ care se va desfasura pe Facebook si printr-o aplicatie iPhone. Rezultatul: cel mai mare val mexican din istorie.
Cel mai mare eveniment fotbalistic al verii, Campionatul European, si marca BMW au in comun bucuria: bucuria victoriei, a golurilor inscrise si bucuria de a conduce. BMW a pregatit pentru Europa Centrala si de Est un concurs inovativ dedicat bucuriei si Campionatului European de Fotbal: "BMW La Ola". Marele premiu oferit este noul BMW Seria 1.
Concursul are ca mediu de desfasurare paginile de Facebook regionale (Romania: www.facebook.com/bmw.romania) si, in premiera, printr-o aplicatie dedicata pentru iPhone.
Prin intermediul aplicatiei de iPhone toti utilizatorii pot fi mai aproape de Campionatul European de Fotbal primind in timp real informatii despre fiecare meci si sunt anuntati de inscrierea fiecarui gol. La primirea acestui anunt, participantii trebuie sa faca miscarile unui "val mexican" si sunt rasplatiti cu puncte pentru viteza de reactie. Alte puncte se pot castiga prin invitarea altor prieteni in concurs, prin intermediul unei aplicatii dedicate de Facebook. Cel care va acumula cel mai mare punctaj la sfarsitul campionatului va fi rasplatit cu marele premiu - un BMW Seria 1.
"Proiectul <>, pe care tocmai am dat unda verde in Romania, se va extinde in toata Europa Centrala si de Est in perioada imediat urmatoare. Aplicatia nu este doar un mod de a afla in secunda doi cine a dat gol pentru ce echipa, dar si un joc interactiv, cu un premiu foarte atractiv: noul BMW Seria 1. In afara functionalitatii aplicatiei si a posibilitatii de a castiga o masina, pe care o oferim pasionatilor de fotbal, proiectul marcheaza, in fapt, primul moment din istoria de advertising european a marcii BMW cand variabila <> este componenta principala a unei campanii," a explicat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group Romania.

Mai multe detalii despre desfasurare si regulament pot fi obtinute de pe pagina dedicata de Facebook a BMW Romania.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 17 Mai 2012