Concursul de arte aplicate 'Young Creative Chevrolet'

Concursul de arte aplicate 'Young Creative Chevrolet'
Distribuie pe Facebook
Chevrolet Romania anunta castigatorii etapei nationale a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet". Dupa deliberarile juriului din data de 22 mai 2012, au fost alesi cate 3 castigatori pentru disciplinele - design vestimentar, arte vizuale si video. Juriul a fost format din: Wilhelmina Arz, Loreta Isac, Cristian Lupsa, Alin Galatescu, Hypno, Noper, Leonard Nica si Florentina Stoica. Premiile au constat in 1200 de euro pentru locul 1, 800 de euro pentru locul al doilea si 500 de euro pentru locul al treilea, pentru fiecare din disciplinele mentionate mai sus.
La categoria design vestimentar, creatoarea de moda Wilhelmina Arz a inmanat diplomele castigatorilor: locul 1 - Ioana Davidoaie, Universitatea de Arte si Design din Cluj; locul 2 - Lana Dumitru, UNARTE Bucuresti, locul 3 - Lorincz Aitai, Universitatea de Arte si Design din Cluj.
Alin Galatescu, critic de moda, a avut placerea de a oferi altor trei studenti talentati diplomele pentru categoria arte vizuale: locul 1 - Ionica Badoi, Universitatea de Arte si Design din Cluj; locul 2 - Iustin Balta, Universitatea Ovidius din Constanta; locul 3 - Timea Bellevari, Universitatea de Arte si Design din Cluj.
Din partea Chevrolet, Catalin Manta, Country Manager Chevrolet Romania, a avut placerea de a inmana diplomele la categoria video: locul 1 - Andra Berila si Lavinia Gedo, Universitatea Media din Bucuresti, locul 2 - Alin Sterian, Universitatea de Arte si Design din Cluj, locul 3 - Costinel Rusu, Universitatea Hyperion.
La categoria fotografie nu a fost desemnat niciun castigator.
Castigatorii locurilor 1 la fiecare din cele 3 discipline, vor intra in finala YCC europeana. Lucrarile finale vor fi evaluate de juriul european al YCC 2012, format din personalitati de seama din domeniul artelor si industriilor creative. Castigatorii concursului european YCC 2012 vor fi premiati in cadrul ceremoniei care va avea loc in a doua parte a anului.
Membrii juriului se declara impresionati de creativitatea si spiritul competitor al candidatilor, iar numarul mare de inscrieri din acest an nu a facut decat sa-i bucure. Tinerii au fost cel mai mult atrasi de domeniul design vestimentar; pe locul 2 ca numar de lucrari inscrise se afla artele vizuale, urmate de video si fotografie. Creatoarea de moda Wilhelmina Arz declara: "La fel cum designerii vestimentari iubesc arta, culoarea, materialul, aspectul si nu sunt privati de competitie oriunde ar merge, la fel constat cu placere cum lucrarile in acest domeniu reflecta competitivitatea mult mai mare prin numarul de lucrari inscrise dar si constiinta tinerilor cu privire la acest lucru. Astfel, in aproape fiecare lucrare se vede straduinta de a fi diferit, profesionist si, evident, cat mai vizibil. A fost o decizie grea, poate mult mai grea decat atunci cand trebuie sa hotarasti 5 creatii pentru podium dintr-o colectie de 100."
Mai multe despre Young Creative Chevrolet

Chevrolet Europe a lansat concursul de arte aplicate in 2007 cu scopul de a incuraja creativitatea si de a sprijini artistii tineri, aflati la inceputul carierei. In fiecare an, artisti tineri de la un numar tot mai mare de universitati de arte aplicate din Europa raspund provocarilor creative din disciplinele alese. Proiectele YCC sunt evaluate atat la nivel national, cat si la nivel european. Cei trei castigatori din fiecare disciplina a concursului european YCC vor primi un premiu in bani si o invitatie la ceremonia de premiere. Fiecare castigator al primului loc la nivel european va fi invitat sa aiba o experienta unica si practica, in culisele domeniului sau de studiu si va primi un premiu in bani.

La editia din 2012 a concursului YCC participa studenti din universitati de arte aplicate din 24 de tari: Armenia (pentru prima oara in 2012), Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Cehia, Estonia, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Letonia, Lituania (pentru prima oara in 2012), Olanda, Polonia (pentru prima oara in 2012), Portugalia, Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania (pentru prima oara in 2012), Elvetia si Marea Britanie.
Urmariti evolutia proiectului pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/YCCRomania
Despre Chevrolet
Chevrolet este cea mai mare marca internationala a companiei General Motors, cu vanzari anuale de peste patru milioane de autovehicule in peste 140 de tari. Este cea de-a patra marca auto internationala in materie de vanzari si, de asemenea, una din marcile cu cea mai rapida dezvoltare din lume. Autovehiculele Chevrolet imbina designul avangardist cu performanta, inovatia si caracterul practic. Acestea ofera un raport calitate-pret excelent. Infiintata in anul 1911 in S.U.A. de catre emigrantul elvetian Louis Chevrolet, marca si-a aniversat centenarul in 2011. In Europa, marca a fost relansata in 2005. In Europa Centrala si de Vest, marca este reprezentata de o retea formata din 2.500 de centre de vanzari si service. Gama Chevrolet cuprinde autovehiculul de oras Spark, modelul de mici dimensiuni Aveo sedan si hatchback, modelul compact Cruze sedan si hatchback, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul Captiva, legendarele modele sport Camaro si Corvette, precum si Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa. In 2012 Chevrolet lanseaza modelul Cruze station wagon si modelul sedan de clasa medie Malibu. Puteti gasi mai multe informatii despre Chevrolet accesand Chevrolet.Media.ro sau www.chevrolet.ro
Despre G2 Romania

G2 Romania, parte a grupului WPP, este o agentie de publicitate care ofera servicii integrate de comunicare, livrand experiente pentru consumatori, utilizatori si cumparatori. Echipa G2 Romania numara peste 140 de specialisti in shopper marketing, digital, ATL, CRM, promotii, branding, evenimente, activari HoReCa. Colaborarea G2 Romania - Chevrolet a inceput in 2008.




Distribuie pe Facebook
mai multe