Cum sa NU mai ignori centura de siguranta cu ajutorul sânilor

Cum sa NU mai ignori centura de siguranta cu ajutorul sânilor
  • Campania are numele Seatbeltb00bing
  • Vedetele feminine participa deja la campanie
  • Scopul este ca purtarea centurii de siguranta sa devina un obicei
Distribuie pe Facebook

Cei de la Automobil Clubul Roman si-au deschis ochii catre nou si au apelat la niste specialisti in marketing si publicitate pentru noua lor campanie. Desi discutam mai mult de o campanie de imagine, rezultatele ar putea aparea destul de repede, mai ales ca e vorba de o conotatie... sexy.

Celebrul ACR a decis sa faca trecerea de la o imagine cu reminescente comuniste, la una moderna. Si pentru asta, cu ajutorul unei agentii media, a demarat o campanie... indrazneata, e putin spus! Chiar si numele acestei campanii, numite Seatbeltb00bing, adica... 'sani si centuri de siguranta' daca e sa o luam cuvant cu cuvant, ne duce cu gandul la ceva deocheat.

Se pare ca agentia media a decis ca singura modalitate ca mesajul sa fie luat in seama este de a apela la femei si la ceea ce au ele in dotare fata de barbati. Adica la sani. Cu alte cuvinte, femeile au rolul de a-i sensibiliza pe barbati cu privire la purtarea centurii de siguranta. Ca sa o faca greu de trecut cu vederea, centura de siguranta pusa in pozitia cuplata trece negresit peste dotarile femeii, iar ACR-ul se foloseste de acestea ca sa-i faca pe barbati sa vada... centura. Chipurile.

Seatbeltb00bingSeatbeltb00bingSeatbeltb00bing

Mesajul nu este rau. Poate daca ar fi realizat o campanie clasica bazata pe imagini cu accidente, sange si date despre morti si raniti, nu ar fi avut un impact prea mare. Dar asa, fiind ceva nou, poate ca barbatii se vor arata mai interesati. Adica vor vedea atatea perechi de sani zglobii protejati de centura, incat se vor simti si ei la randul lor cu musca pe caciula si vor da mai multa atentie sigurantei la volan.

Seatbeltb00bingSeatbeltb00bingSeatbeltb00bing

Din nefericire, in Romania, purtarea centurii de siguranta este inteleasa gresit. Soferul roman o poarta, din pacate, doar ca este obligat de lege. Dar chiar si asa, numai 4 din 10 soferi cupleaza centura de siguranta, bazandu-se pe abilitatile lor la volan, o atitudine extrem de gresita.

Campania Seatbeltb00bing (cu doi de zero) le propune femeilor care conduc sau doar se afla la bordul unei masini sa-si faca o poza cu centura cuplata si sa o posteze pe platforma campaniei de pe Facebook sau Instagram, folosind hashtag-ul #Seatbeltb00bing (cu doi de zero). Pana acum, asa cum vedeti si din acest clip, vedete precum Jojo, Nicoleta Luciu si Gina Pistol, promoveaza campania. Cu dotari naturale, sau mai putin naturale...

Speram doar ca acest mesaj mai sexy are ceva mai multa eficienta decat articolul de pe blog care este ceva mai... direct cu privire la purtarea centurii de siguranta.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Seatbeltb00bing
mai multe