Curatenia de vara a inceput la Aston Martin. Primul de la care ne luam ramas bun este DB9-le
- Aston Martin opreste productia modelului DB9
- Ultimele noua exemplare au parasit deja linia de asamblare
- Vor urma succesori si pentru Vantage, Vanquish, dar si primul crossover al marcii, DBX-ul
Britanicii de la Aston Martin au inceput curatenia de vara in urma careia modelele vechi ale companiei, vor face loc celor noi. Primul taiat de pe lista este nimeni altul decat DB9-le.
Constructorul britanic de automobile a prezentat pentru prima data succesorul lui DB7 la Salonul Auto de la Frankfurt in 2003. Acesta a fost produs atat ca si coupe cat si ca decapotabila, cunoscuta ca Volante, si a fost prima masina construita de Aston Martin la uzina din Gaydon.
Modelul DB9 a insemnat pentru Aston o masina complet noua, iar exteriorul a fost desenat de Ian Callum si de Henrik Fisker si este produs intr-o mare parte din aluminiu. Sasiul este dezvoltat pe platforma VH, folosita si la modelul DBS, iar sub capota se afla propulsorul V12 de 6.0 litri imprumutat de la V12 Vanquish.
Dupa 13 de productie, Aston-ul Martin DB9 se retrage in glorie pentru a-i lasa locul modelului DB11. Planurile de improspatare ale gamei nu se opresc aici, astfel ca Aston Martin pregateste succesori si pentru Vantage, Vanquish, dar si modelul DBX, primul crossover al englezilor.
La sfarsitul saptamanii trecute, producatorul englez de automobile a celebrat ultimele noua exemplare ale modelului DB9 care au parasit linia de asamblare printr-o postare pe Tweeter care spunea "Ramas bun. Ultimele noua Aston Martin DB9 sunt pregatite pentru inspectia finala."
Desi este un moment trist pentru lumea auto, suntem siguri ca DB11-le nu isi va face predecesorul de rusine. Modelul a fost lansat anul acesta la Salonul Auto de la Geneva si vine cu o structura din aluminiu mai usoara si mai rezistenta, imbracata intr-un exterior nou.
Aston-ul Martin DB11 este propulsat de un V12 de 5.2 litri twin-turbo care dezvolta 600 de cai putere si 700 Nm cuplu. Puterea este transmisa rotilor din spate prin intermediul unei transmisii automate ZF cu 8 rapoarte, iar acceleratia de la 0 la 100km/h se face in 3.9 secunde.
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €