Daca fiecare companie ar fi nevoita sa faca doar o singura masina, care ar trebui sa fie aceea?

Daca fiecare companie ar fi nevoita sa faca doar o singura masina, care ar trebui sa fie aceea?
Ne apropiem - incet, dar sigur - de momentul in care o intreaga gama de automobile va avea la baza aceeasi arhitectura tehnica.
Distribuie pe Facebook

Vremurile in care fiecare masina avea propriul ei caracter, respectiv venea cu propria ei viziune pentru conceptul de automobile sunt pe cale sa ia sfarsit. Odata cu nevoia de reducere a costurilor, companiile au ucis personalitatea distinctia a modelelor pe care le comercializeaza, recicland de multe ori...

... nu doar reteta estetica, ci si pe cea tehnica. Ne apropiem de momentul in care o intreaga gama de produse va avea la baza atat acelasi limbaj de design, cat si aceeasi arhitectura, diferentierea urmand a se face numai cu ajutorul pretului de vanzare si a dimensiunilor exterioare / interioare.

Punerea la punct a tehnologiilor care transforma in realitate visul rularii autonome va complica si mai mult lucrurile din acest punct de vedere. Pana intr-acolo unde geniile departamentului de marketing vor veni cu ideea reducerii ofertei de masini la un singur automobil, care sa le faca pe toate.

Imagineaza-ti cum ar fi ca BMW sa renunte la toate modelele grozave si sa ramana doar cu Seria 2 in gama, de exemplu. Sau ce s-ar intampla daca Volkswagen ar avea de ales intre Polo, Golf, Passat, Touareg si celelalte produse pe care le vinde in clipa de fata, pe bani mai multi sau mai putin.

Pornind de la aceasta idee, daca fiecare companie ar fi nevoita sa faca doar o singura masina, care ar trebui sa fie aceea? Care automobile aumobile ar trebui sa dispara pentru totdeuna si care ar trebui sa ramana pentru eternitate? Cine ar trebui sa se ocupe de produsele sport si cine de cele de familie?

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 5 Septembrie 2018