Dezamagirea zilei vine de la Renault. Twingo-ul RS ramane doar un vis frumos
- Renault-ul GT ramane cea mai puternica varianta a micutului Twingo
- Seful diviziei Renault Sport a infirmat orice zvon despre un viitor Twingo RS
- Motivul principal ar fi costurile prea ridicate
Directorul diviziei Renault Sport a declarat ca Twingo-ul GT ramane cea mai sportiva varianta a micutul hot-hatch. Varianta RS iese din planurile de viitor ale francezilor.
Dupa ce au prezentat in cadrul Marelui Premiu de Formula 1 de la Monaco conceptul RS16, succesorul modelului Clio V6, francezii de la Renault au adus la celebrul Goodwood Festival of Speed modelul Twingo GT.
Micutul hot-hatch i-a impresionat pe toti prezenti la exclusivistul eveniment cu jantele de 17 inch, prizele de aer laterale, precum si cu performantele motorului de 898 de cc capabil de 110 cai putere. Francezii au ajuns la aceste cifre prin imbunatatirea admisiei, maparea motorului si modificarea rapoartelor cutiei de viteze.
Dupa acel moment, speculatiile cu privire la o versiune RS a modelului Twingo nu au incetat sa apara. Dar, toate au fost spulberate de cele mai recente declaratii facute de seful diviziei Renault Sport, Patrice Ratti.
In opinia lui, GT-ul este echilibrul perfect intre putere, agilitate si costuri. "Datorita puterii, directiei si suspensiei, masina este intr-adevar distractiva de condus, si am fost capabili sa ajungem la asa ceva fara prea multe complicatii si implicit fara costuri mari," a spus Ratti.
Cat despre RS, acesta a declarat ca pentru a fi cu adevarat un hot-hatch, propulsorul ar trebui sa dezvolte aproximativ 150 de cai putere. Motorul care ar fi capabil de asa ceva, implicand in acelasi timp si costuri reduse, ar fi un agregat in 4 cilindri. Marea problema este ca spatiul este mult prea mic pentru un astfel de motor.
Singurul propulsor care ar avea dimensiunile potrivite ar fi unul in 3 cilindri, dar despre acesta Ratti a spus ca "pentru a-l face sa dezvolte 150 de cai putere ar trebui sa il redesenezi, fapt care implica foarte multi bani. Prea multi pentru un hot-hatch de segment A."
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €