Dispar motoarele mici? Nemtii spun ca noile normele de poluare Euro 7 vor duce la o crestere a capacitatii cilindrice

Dispar motoarele mici? Nemtii spun ca noile normele de poluare Euro 7 vor duce la o crestere a capacitatii cilindrice
  • Nemtii spun ca noile normele de poluare Euro 7 vor duce la o crestere a capacitatii cilindrice
  • Sau, daca nu, constructorii de masini vor trebui sa faca un compromis la nivel de valori maxime.
Distribuie pe Facebook

Sau, daca nu sunt de acord cu acest lucru, constructorii de masini vor trebui sa faca un compromis la nivel de valori maxime.

Programate sa intre in vigoare in cea de-a doua jumatate a noii decade, incepand cu anul 2026, normele de poluare Euro 7 ar putea schimba complet fata industriei auto, mai ales din punctul de vedere al motoarelor disponibile la vanzare. Sau, cel putin, asa sustine Frank-Steffen Walliser, seful diviziei de sportive de la Porsche, care afirma ca reglementarile respective vor limita raportul dintre caii putere si capacitatea cilindrica.

"In 2026, urmatorul val de reglementari va veni cu Euro 7. Acestea vor fi cele mai drastice reglementari in ceea ce priveste emisiile, mai ales din punctul de vedere al distributiei intre emisiile masurate in lumea reale si ce vedem pe bancurile de testare", a declarat oficialul constructorului german de masini pentru WhichCar.

"Vom vedea o schimbare uriasa deoarece pentru toata lumea va insemna motoare mai mari si vom vedea cum trendul cresterii capacitatii cilindrice se va reveni", a mai adaugat Frank-Steffen Walliser, seful diviziei de sportive de la Porsche. "Ma astept la o capacitate cilindrica cu 20% mai mare, in medie, pentru aceste motoare Euro 7. Foartea multi producatori vor sari de la patru la sase, de la sase la opt cilindri", a concluzionat acesta.

Constructorii de masini vor avea doar doua optiuni mari si late, cred jurnalistii publicatiei Autoblog, care noteaza ca alternativa la cresterea capacitatii cilindrei prognozata de oficialul german o reprezinta un compromis la nivel de putere. Cum va reactiona industria auto, vom afla cu siguranta in anii urmatori.

Daca vine insa vorba despre Porsche, acelasi Frank-Steffen Walliser dezvaluie inca de pe-acum ca singura solutie luata in calcul consta in... cresterea capacitatii cilindrice, daca mai era cumva nevoie de precizat. Potrivit sefulul diviziei de sportive insa, acest lucru se va traduce prin convertoare catalitice de trei sau chiar patru ori mai mari decat cele din prezent, astfel ca va exista o "mica fabrica chimica in masina".

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 21 Mai 2020