Dupa ce au facut asta zilnic in ultimii 60 de ani, inginerii de la BENTLEY au asamblat acum ultimul V8 de 6.75 litri
- Dezvoltarea motorului a inceput in anii '50
- De atunci a pastrat exact aceeasi configuratie
- Odata cu el, Bentley a retras si modelul Mulsanne
Bentley a pensionat oficial celebrul sau motor V8 de 6.75 litri, dupa ce ultima unitate tocmai a fost asamblata si montata pe modelul aniversar Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner.
Fiecare producator de automobile are un motor care il defineste. Pentru britanicii de la Bentley, propulsorul care reprezinta cel mai bine marca este V8-ul de 6.75 litri care a echipat dintotdeauna nava amiral.
Mandria inginerilor din Crewe a luat nastere la inceputul anilor '50, atunci cand Bentley cauta un inlocuitor pentru vechiul propulsor cu sase cilindri in linie.
Jack Philips a fost insarcinat cu dezvoltarea unui succesor pentru acesta din urma si avea de respectat cateva criterii: sa fie cam de aceleasi dimensiuni, sa dezvolte cu 50% mai multa putere si sa nu cantareasca mai mult.
Agregatul V8 de 6.2 litri a debutat in 1959 sub capota modelului Bentley S2 iar in 1965 a fost revizuit pentru a incapea in compartimentul motor al lui T-Series. Sase ani mai tarziu, capacitatea cilindrica a crescut la 6.75 litri si de atunci a ramas la fel.
In ultimii 60 de ani, legendarul motor V8 a pastrat exact aceeasi configuratie si a trecut prin mai multe faze de imbunatatiri. Cea mai recenta a avut loc in 2010 atunci cand Bentley a lansat noul Mulsanne.
Fiecare unitate a fost asamblata manual iar ultima iteratie a motorului era finalizata in 15 ore. Dupa ce era testata, aceasta primea semnatura (la propriu) specialistului in motoare si era montata sub capota navei amiral Mulsanne.
Dupa sase decenii, V8-ul de 6.75 litri a iesit acum la pensie, ultimul exemplar fiind asamblat in urma cu putin timp la uzina Bentley din Crewe. Motorul a fost instalat pe unul dintre cele 30 de exemplare aniversare Mulsanne 6.75 Edition by Muliner, sub capota caruia dezvolta 530 de cai putere si 1100 Nm cuplu.
Odata cu acesta, Bentley a retras din productie si modelul Mulsanne, rolul de nava amiral fiind pasat catre Flying Spur.
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Vw touran diesel 2011 5790 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 € Vw passat gmo 2017 11900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Audi q5 quatro 2017 23800 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Piese auto pentru volkswagen passat b6 2.0tdi bmp cutie dsg...