Dupa ce au facut asta zilnic in ultimii 60 de ani, inginerii de la BENTLEY au asamblat acum ultimul V8 de 6.75 litri

- Dezvoltarea motorului a inceput in anii '50
- De atunci a pastrat exact aceeasi configuratie
- Odata cu el, Bentley a retras si modelul Mulsanne
Bentley a pensionat oficial celebrul sau motor V8 de 6.75 litri, dupa ce ultima unitate tocmai a fost asamblata si montata pe modelul aniversar Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner.
Fiecare producator de automobile are un motor care il defineste. Pentru britanicii de la Bentley, propulsorul care reprezinta cel mai bine marca este V8-ul de 6.75 litri care a echipat dintotdeauna nava amiral.
Mandria inginerilor din Crewe a luat nastere la inceputul anilor '50, atunci cand Bentley cauta un inlocuitor pentru vechiul propulsor cu sase cilindri in linie.
Jack Philips a fost insarcinat cu dezvoltarea unui succesor pentru acesta din urma si avea de respectat cateva criterii: sa fie cam de aceleasi dimensiuni, sa dezvolte cu 50% mai multa putere si sa nu cantareasca mai mult.
Agregatul V8 de 6.2 litri a debutat in 1959 sub capota modelului Bentley S2 iar in 1965 a fost revizuit pentru a incapea in compartimentul motor al lui T-Series. Sase ani mai tarziu, capacitatea cilindrica a crescut la 6.75 litri si de atunci a ramas la fel.
In ultimii 60 de ani, legendarul motor V8 a pastrat exact aceeasi configuratie si a trecut prin mai multe faze de imbunatatiri. Cea mai recenta a avut loc in 2010 atunci cand Bentley a lansat noul Mulsanne.
Fiecare unitate a fost asamblata manual iar ultima iteratie a motorului era finalizata in 15 ore. Dupa ce era testata, aceasta primea semnatura (la propriu) specialistului in motoare si era montata sub capota navei amiral Mulsanne.
Dupa sase decenii, V8-ul de 6.75 litri a iesit acum la pensie, ultimul exemplar fiind asamblat in urma cu putin timp la uzina Bentley din Crewe. Motorul a fost instalat pe unul dintre cele 30 de exemplare aniversare Mulsanne 6.75 Edition by Muliner, sub capota caruia dezvolta 530 de cai putere si 1100 Nm cuplu.
Odata cu acesta, Bentley a retras din productie si modelul Mulsanne, rolul de nava amiral fiind pasat catre Flying Spur.
-
Bmw 520 diesel 2009 8200 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Dezmembrez fiat talento/renault trafic 3/opel vivaro b 1.6 dci...
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Vw golf 1,4 tsi 2015 8500 €
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
-
Dezmembrez ford tourneo connect 1.0 ecoboost sfcf 100 cai...
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Dezmembrez mercedes-benz w167 gle 350 de 4matic hybrid...
-
Mitsubishi outlander 4g63t 2006 4000 €
Dezmembrez skoda octavia iv 1.0 tsi 110 cai cutie manuala 6...
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
-
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
-
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Vw golf benzina 2010 2901 €
Opel insignia diesel 2014 5399 €
-
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
Vw golf 2.0 tdi 2018 10200 €
Pachet exterior compatibil cu mercedes vito / v class w447... 3999 Lei
-
Mazda 6 diesel 2013 6500 €
Dezmembrez peugeot boxer 3 maxi frigorific 2.0 hdi ahn euro 6
Droser calculator modul far led mercedes w247,glc w253,gle... 500 Lei
-
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Dezmembrez renault megane iii bk (k95) 1.5 dci k9k cutie...
Vw golf 1.6 tdi 2013 2999 €
-
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
-
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
Dacia duster 1,5 dci , 110 cp 2013 6400 €


