Hyundai se pozitioneaza din nou in topul clasamentelor privind calitatea auto
Hyundai s-a clasat, pentru al doilea an consecutiv, pe prima pozitie a clasamentului "Auto Bild Qualitatsreport", intocmit de publicatia germana Auto Bild. Distinctia a fost acordata pe baza unei analize complexe cu privire la fiabilitate, calitate pe termen lung si satisfactia clientilor - Hyundai reusind sa depaseasca toti producatorii de automobile, inclusiv nume puternice de marci germane si japoneze.
Lista anuala intocmita de Auto Bild evalueaza sapte criterii cheie, cu pondere egala, in functie de informatiile primite de la cei 8.610 conducatori auto, precum garantia oferita de producatori, informatii legate de rechemari in service si date furnizate de catre autoritatea germana Technische Uberwachung Verein (TUV), care acopera 7,5 milioane de inspectii auto.
Premiul "Auto Bild Qualitatsreport", unul dintre cele mai prestigioase sondaje din industrie, demonstreaza inca o data progresul realizat de catre Hyundai prin imbunatatiri continue ale calitatii produselor sale, ale serviciilor si ale relatiei cu clientii sai.
"Hyundai a triumfat inca o data in fata unor marci considerate punct de referinta in ceea ce priveste calitatea. Ne-am imbunatatit punctajul de anul trecut, iar castigarea acestui titlu pentru al doilea an consecutiv este o realizare fantastica. Calitatea ramane prioritatea principala Hyundai si incercam sa oferim tot ce e mai bun prin toate produsele si serviciile noastre," a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa.
Unul dintre factorii importati ai victoriei Hyundai l-a reprezentat pachetul 5 Year Triple Care, Auto Bild sanctionand lipsa unui pachet atat de cuprinzator printre constructorii europeni.
Toate modelele Hyundai recent lansate in Europa includ pachetul 5 Year Triple Care - care ofera garantie integrala fara limita de kilometri timp de 5 ani, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani verificari tehnice gratuite.
Premiul "Auto Bild Qualitatsreport", unul dintre cele mai prestigioase sondaje din industrie, demonstreaza inca o data progresul realizat de catre Hyundai prin imbunatatiri continue ale calitatii produselor sale, ale serviciilor si ale relatiei cu clientii sai.
"Hyundai a triumfat inca o data in fata unor marci considerate punct de referinta in ceea ce priveste calitatea. Ne-am imbunatatit punctajul de anul trecut, iar castigarea acestui titlu pentru al doilea an consecutiv este o realizare fantastica. Calitatea ramane prioritatea principala Hyundai si incercam sa oferim tot ce e mai bun prin toate produsele si serviciile noastre," a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa.
Unul dintre factorii importati ai victoriei Hyundai l-a reprezentat pachetul 5 Year Triple Care, Auto Bild sanctionand lipsa unui pachet atat de cuprinzator printre constructorii europeni.
Toate modelele Hyundai recent lansate in Europa includ pachetul 5 Year Triple Care - care ofera garantie integrala fara limita de kilometri timp de 5 ani, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani verificari tehnice gratuite.
StiriPeSurse.ro
Curtea Supremă a SUA analizează interdicția avortului în Idaho: un caz care stârnește polemici și...
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 6 Ianuarie 2012