Imagini cu cea mai complexa si dificila structura de pe Autostrada de Centura A0, unde au fost montate primele grinzi

Imagini cu cea mai complexa si dificila structura de pe Autostrada de Centura A0, unde au fost montate primele grinzi
Autoritatile au anuntat, montarea grinzilor la cea mai complexa si dificila structura de pe intregul inel A0, podul peste lacul Cernica.
Trimite unui prieten

Am fost pe santierul Lotului 4 al Autostrazii Biucuresti A0 Nord, pentru a verifica progresul lucrarilor pe acest lot, care, desi este cel mai mic ca lungime (4,47 km), este mai dificil, din cauza supratraversarii cu un pod in lungime de, aproape, 1,4 km a Lacului Cernica (arie protejata), a declarat, miercuri, Irinel Ionel Scriosteanu, Secretar de Stat in cadrul Ministerului Transporturilor.

Potrivit acestuia, stadiul este urmatorul:

saptamana aceasta a inceput montarea grinzilor la cea mai complexa si dificila structura de pe intregul inel - podul peste lacul Cernica:

- au fost montate grinzile pentru primele 3 deschideri (24 grinzi beton x 40 m lungime fiecare)

- din totalul de 23 deschideri ale podului, 7 vor avea tablier metalic si 16 grinzi din beton

- in total, vor fi montate 136 grinzi din beton, progresul fiind la cea de-a 25-a grinda montata in timpul vizitei in santier;

- se lucreaza la realizarea structurilor provizorii ce vor fi necesare la sustinerea tablierului metalic in timpul montajului acestuia;

- continua lucrarile de armare, cofrare si turnare a elevatiilor

- continua lucrarile aferente riglelor peste elevatii;

- dupa finalizarea montarii grinzilor pe deschiderile dinspre culeea Cernica, vor incepe montarea grinzilor aferente deschiderilor dinspre culeea Glina

continua lucrarile la pasajul peste autostrada a DJ301 dintre Cernica si Centura Bucuresti-Pantelimon, au fost montate toate grinzile, predalele, se lucreaza la armatei placii de suprabetonare si rampele de acces;

la pasajul peste calea ferata Bucuresti Sud - Oltenita continua lucrarile de asternere asfalt;

se lucreaza si pe celelalte sectoare ale santierului.

Lotul 4 Nord este cel care face jonctiunea cu Autostrada Bucuresti - Constanta A2 prin nodul rutier de la A0 x A2, iar termenul de finalizare contractual este primavara anului 2026, cu posibilitate de dare in trafic in aceasta toamna, a mai precizat oficialul.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 5 Iunie 2025