Inginerul sef din spatele noii Toyota SUPRA a dat din casa. Cand va fi lansata sportiva japoneza

Inginerul sef din spatele noii Toyota SUPRA a dat din casa. Cand va fi lansata sportiva japoneza
  • Toyota a castigat cursa de 24 de ore de la Le Mans
  • Japonezii au adus aici si conceptul GR Supra Racing
  • Versiunea de strada va avea motor cu sase cilindri in linie
Distribuie pe Facebook

Un oficial de rang inalt de la Toyota a dat mai multe detalii despre lansarea oficiala a mult-asteptatei Supra. Stim deja ca modelul nipon va fi asamblat impreuna cu noul BMW Z4 in Austria, la uzina Magna Steyr.

Toyota a stralucit anul acesta in cursa de 24 de ore de la Le Mans, pe care a terminat-o de pe primele doua pozitii in categoria prototipurilor LMP1. Mai mult decat atat, a fost pentru prima data in istorie cand masina cu numarul 8 a terminat in fruntea plutonului. La volan s-au aflat, pe rand, Sebastian Buemi, Kazuki Nakajima si dublul campion din Formula 1 Fernando Alonso.

Tot aici, constructorul japonez de automobile a adus conceptul GR Supra Racing care anunta modelul de serie, atat de mult-asteptat de fani. Cursa de anduranta a fost si un prilej numai bun pentru jurnalisti sa-i mai traga de limba pe reprezentantii Toyota in legatura cu noua Supra, despre care au aflat in sfarsit ca va fi lansata la inceput de 2019.

Anuntul oficial a venit din partea lui Tetsuya Tada, inginerul sef din spatele viitoarei sportive, care a mai dezvoltat printre altele si actualul model 86.

Totodata, pe site-ul diviziei Toyota Europe au inceput sa apara fel de fel de informatii care sa mai indulceasca asteptarea fanilor. Spre exemplu, aflam ca Supra va dispune de "un motor frontal cu sase cilindri linie in linie si tractiune spate ", dar si ca "noua Supra a fost privita inca de la inceput ca o masina sport de inalta performanta [...]. "

Iti readucem aminte ca noul model al niponilor este dezvoltat in paralel cu noua generatie BMW Z4, cu care imparte mai multe componente si panouri de caroserie. Chiar si asa, inginerii de la Toyota ne asigura ca Supra va avea o dinamica proprie. Cele doua masini vor fi asamblate impreuna la uzina Magna Steyr din Austria.

In cea mai puternica varianta, unitatea la care faceau japonezii referire va dezvolta in jur de 385 de cai putere, clientii putand opta pentru o singura transmisie automata. Inca nu se stie daca vorbim de una cu dublu-ambreiaj sau de una ZF cu convertizor de cuplu.

Distribuie pe Facebook
mai multe