Kia tinteste spre sportivitate pe viitor, cu mai multe modele purtand emblema GT

Kia tinteste spre sportivitate pe viitor, cu mai multe modele purtand emblema GT
  • Pe viitor, Kia cauta sa lanseze mai multe versiuni GT ale unor modele actuale
  • Primul sosit va fi Optima GT, urmat la scurt timp de Kia Rio GT
  • Versiunile sportive vor avea un comportament mai agresiv dar nu vor fi dezvoltate pentru circuit
Distribuie pe Facebook

Un oficial Kia a dezvaluit cateva din viitoarele planurile ale constructorului sud-coreean. Printre acestea se numara si lansarea mai multor versiune GT ale unor modele actuale.

De cand fostul inginer din cadrul BMW M, Albert Biermann, a schimbat taberele pentru a prelua divizia de masini performante de la Kia, constructorul sud-coreean a devenit din ce in ce mai curajos in ceea ce priveste viitoarele modele.

Intr-un interviu recent, Biermann a dezvaluit faptul ca pe viitor va oferi mai multe variante sportive, care vor purta emblema GT, a unor modele care se afla momentan in productie. Mai mult decat atat, acestea vor fi oferite la nivel global, pana acum fiind disponibile numai anumitor piete.

Deocamdata, clientii europeni au la dispozitie doar modelul Pro Cee'd GT, dar acest lucru s-ar putea schimba cat de curand. Primul sosit va fi Optima GT, care cu al sau propulsor de 2.0 litri turbo si 242 de cai putere promite a fi un competitor serios pentru versiunile mai sportive ale Volkswagen-ului Passat spre exemplu.

La scurt timp dupa aceasta, constructorul sud-coreean va lansa varianta GT a modelului Kia Rio care va face tot posibilul sa intrerupa suprematia Ford-ului Fiesta GT in segmentul subcompactelor sportive.

Albert Biermann a adus in discutie si varianta unui model Sportage GT, dar pentru inceput, acesta a declarat ca desi compania are resursele necesare pentru a-l dezvolta, trebuie totusi facut un studiu inainte, pentru a vedea daca un asemenea model ar avea succes.

Desi s-ar putea inspira pana intr-un punct din tehnologia folosita de Hyundai in cadrul diviziei N, Biermann a declarat ca GT-urile de la Kia vor avea o suspensie mai ferma, o directie imbunatatita si anvelope mai aderente, dar in ciuda acestor lucruri, nu vor fi dezvoltate pentru circuit, la fel ca si surorile de la Hyundai.

Acestea vor cauta sa-i ofere soferului senzatiile dorite in timp ce conduce masina pe drumurile publice, deoarece spune Biermann "Hyundai este compania mai "cuminte", de aceea au creat Divizia-N, pentru ca brand-ul nu se putea intinde pana acolo. Kia pe de alta parte, se poate intinde chiar mai mult, si cred ca vom putea dezvolta masini mult mai agresive."

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 4 August 2016