L-au tras cat au putut de limba si au aflat. Noua SUPRA are motor de BMW si nu va fi "deloc ieftina"

L-au tras cat au putut de limba si au aflat. Noua SUPRA are motor de BMW si nu va fi "deloc ieftina"
  • Noua Supra va avea pana la urma motor de BMW
  • Sportiva a fost dezvoltata cu preponderenta in Japonia
  • Pretul de achizitie nu va fi unul foarte accesibil
Distribuie pe Facebook

Vice-presedintele R&D din cadrul Toyota a dat cateva detalii despre noua Supra intr-un interviu recent. Sportiva japonezilor va ascunde pana la urma sub capota un motor imprumutat de la BMW iar pretul nu va fi deloc accesibil.

Apar noi informatii despre succesoarea celebrei Toyota Supra MkIV, de aceasta data venite din partea unui oficial al producatorului japonez de automobile.

Gerald Killmann, vice-presedinte R&D, a confirmat intr-un interviu recent ca sportiva dezvoltata in paralel cu BMW-ul Z4 va imprumuta de la bavarezi si unitatea de propulsie. Nu se stie inca despre ce motor este vorba, insa mai multe voci indica agregatul de 3.0 litri turbo B58, intalnit pe toate versiunile M40i.

Daca se confirma acest zvon, inseamna ca noua Supra va transmite puntii spate undeva in jur de 360 de cai putere si 500 Nm cuplu. Din pacate, singura transmisie disponibila va fi una automata cu dublu-ambreiaj intr-atat de buna incat nu este nevoie de una manuala.

Potrivit aceluiasi oficial, sportiva a fost dezvoltata in mare parte in Japonia, astfel ca pretul de vanzare nu va fi unul foarte accesibil. Ca o comparatie, aceasta va fi mai scumpa decat actualul GT86 care in Germania pleaca de la 29.990 de euro.

Tot Killman a infirmat si zvonul potrivit caruia pe o posibila versiune mai puternica ar urma sa regasim un propulsor hibrid. Daca intr-adevar va exista o astfel de varianta, aceasta va fi dezvoltata de divizia sport Gazoo Racing, "vinovata" si pentru conceptul Toyota GR Supra Racing prezentat la Geneva.

Din declaratiile precedente stim ca noua Supra va fi construita impreuna cu BMW-ul Z4 la uzina Magna Steyr din Austria, insa in ciuda acestor asemanari, cele doua modele vor fi foarte diferite in ceea ce priveste tinuta de drum. Nu stim exact ce inseamna asta, insa cel mai probabil japoneza va fi cea cu o sportivitate mai accentuata.

Cat despre momentul lansarii oficiale, acum ca a trecut si Salonul Auto de la Geneva, nu ne ramane altceva de facut decat sa il asteptam pe cel de la Paris din luna octombrie. Cel putin, informatiile neoficiale indica orasul de pe Sena ca fiind ales pentru acest eveniment.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 18 Aprilie 2018