Mai multi soferi au dat Volkswagen in judecata pentru ca le este prea frica sa isi conduca masinile

Mai multi soferi au dat Volkswagen in judecata pentru ca le este prea frica sa isi conduca masinile
Poate ca au parut ceva de domeniul fantasticului atunci cand au aparut pentru prima oara, insa comenzile tactile de la nivelul volanului au reusit, intr-un final, sa starneasca mai multa frustrare decat admiratie. Acum, potrivit unui nou proces colectiv intentat in SUA, aceste comenzi capacitive nu sunt doar incomode, ci chiar ar putea reprezenta un risc real pentru siguranta.
Trimite unui prieten

Volkswagen a recunoscut, in urma cu mai multi ani, ca butoanele tactile de la nivelul volanului au fost o greseala si a promis ca, in viitor, va reveni la butoanele fizice. Aceasta decizie nu ii ajuta insa prea mult pe actualii proprietari, care raman blocati cu niste comenzi considerate de majoritatea ca fiind mult prea pretentioase.

Conform unui proces colectiv intentat in SUA, aceste comenzi capacitive fac posibila activarea automata a functiei Adaptive Cruise Control numai printr-o "simpla atingere usoara a mainii", ceea ce ar putea pune soferii in situatii periculoase.

Procesul se concentreaza pe modelele ID.4 echipate cu aceste butoane capacitive si mentioneaza doi reclamanti care, potrivit documentelor, sunt acum "terorizati si ezitanti" sa isi mai conduca vehiculele. Procesul colectiv sustine, in plus, ca Volkswagen nu a dezvaluit acest presupus defect, nu le-a oferit clientilor reparatii sau inlocuiri gratuite si nici nu i-a despagubit in vreun fel.

In plus, se afirma ca VW ar fi stiut despre problema, in urma plangerilor clientilor, documentelor interne si informațiilor primite de la dealeri.

Trimite unui prieten
VW
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 18 August 2025