'Make it happen' este noul slogan al marcii Chevrolet
Chevrolet a lansat o noua campanie a marcii si sloganul pentru Europa in anul sarbatoririi centenarului, sustinand lansarea pe piata a sapte modele noi de autovehicule in 2011. In ROMANIA, campania incepe in luna iunie. Aceasta va fi vizibila pe multe canale de informare: televiziune, presa scrisa, panouri publicitare, publicitate online, marketing la nivelul dealerilor si marketing relational.
"Intreg ADN-ul marcii Chevrolet este caracterizat de spiritul optimismului si al valorificarii oportunitatilor, de pasiunea pentru un design expresiv si raportul optim calitate-pret pentru care au fost intotdeauna cunoscute modelele Chevrolet", a declarat Wayne Brannon, Presedintele Chevrolet Europe.
Concluziile studiilor releva faptul ca daca intrebam un numar de 100 de europeni ce stiu despre marca Chevrolet, 85 dintre acestia considera ca "Chevy" este o marca ce are radacini si valori americane. Acest lucru nu poate fi afirmat despre nicio alta marca de serie de pe aceasta piata", a continuat Brannon.
Campania "make it happen" a marcii, creata de G2/Herezie, principala agentie de creatie a Chevrolet, include toata gama de autovehicule oferite de Chevrolet: autovehicule mini, de dimensiuni mici si compacte, modele SUV si emblematicele autovehicule sport, Camaro si Corvette, precum si autovehiculul electric Volt cu autonomie extinsa.
"Sloganul integrat "Chevrolet - Make it happen" integreaza elementele de consolidare a increderii si gandirea pozitiva pe care oamenii le atribuie deja culturii americane, care ne incurajeaza sa profitam de orice oportunitate care ni se ofera pentru a realiza in fiecare zi cat mai mult posibil. Noile spoturi publicitare TV si reclamele din presa scrisa demonstreaza publicului cat este de important sa nu rateze marile oportunitatile care li se ofera de-a lungul vietii: "fara oportunitati pierdute."
"Campania utilizeaza elemente de stil americane distinctive, care permit publicului asocierea cu acest spirit de optimism si oportunitate: zone asociate in mod clar cu SUA, cum ar fi coasta Pacificului, cladirile din Los Angeles, desertul Arizona, stilul cinematografic TV si stilul fotografic, precum si muzica americana", a declarat Eric Wepierre, Director de marca si marketing.
G2/Herezie este agentia de comunicare a marcii Chevrolet din luna octombrie 2010, fiind responsabila pentru publicitatea marcii, pentru literatura internationala de produs, publicitatea neconventionala si comunicarea la punctul de vanzare.
Concluziile studiilor releva faptul ca daca intrebam un numar de 100 de europeni ce stiu despre marca Chevrolet, 85 dintre acestia considera ca "Chevy" este o marca ce are radacini si valori americane. Acest lucru nu poate fi afirmat despre nicio alta marca de serie de pe aceasta piata", a continuat Brannon.
Campania "make it happen" a marcii, creata de G2/Herezie, principala agentie de creatie a Chevrolet, include toata gama de autovehicule oferite de Chevrolet: autovehicule mini, de dimensiuni mici si compacte, modele SUV si emblematicele autovehicule sport, Camaro si Corvette, precum si autovehiculul electric Volt cu autonomie extinsa.
"Sloganul integrat "Chevrolet - Make it happen" integreaza elementele de consolidare a increderii si gandirea pozitiva pe care oamenii le atribuie deja culturii americane, care ne incurajeaza sa profitam de orice oportunitate care ni se ofera pentru a realiza in fiecare zi cat mai mult posibil. Noile spoturi publicitare TV si reclamele din presa scrisa demonstreaza publicului cat este de important sa nu rateze marile oportunitatile care li se ofera de-a lungul vietii: "fara oportunitati pierdute."
"Campania utilizeaza elemente de stil americane distinctive, care permit publicului asocierea cu acest spirit de optimism si oportunitate: zone asociate in mod clar cu SUA, cum ar fi coasta Pacificului, cladirile din Los Angeles, desertul Arizona, stilul cinematografic TV si stilul fotografic, precum si muzica americana", a declarat Eric Wepierre, Director de marca si marketing.
G2/Herezie este agentia de comunicare a marcii Chevrolet din luna octombrie 2010, fiind responsabila pentru publicitatea marcii, pentru literatura internationala de produs, publicitatea neconventionala si comunicarea la punctul de vanzare.
Sursa: Chevrolet
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Vw touran diesel 2011 5790 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Ford focus cabrio 2007 3500 Lei
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Audi q5 quatro 2017 23800 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
StiriPeSurse.ro
Nicușor Dan, despre apa caldă: 'Iarna asta a fost mai bine. Un apartament nu avea, 99 aveau'
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 27 Iunie 2011