'Make it happen' este noul slogan al marcii Chevrolet

'Make it happen' este noul slogan al marcii Chevrolet
Chevrolet a lansat o noua campanie a marcii si sloganul pentru Europa in anul sarbatoririi centenarului, sustinand lansarea pe piata a sapte modele noi de autovehicule in 2011. In ROMANIA, campania incepe in luna iunie. Aceasta va fi vizibila pe multe canale de informare: televiziune, presa scrisa, panouri publicitare, publicitate online, marketing la nivelul dealerilor si marketing relational.
Distribuie pe Facebook
"Intreg ADN-ul marcii Chevrolet este caracterizat de spiritul optimismului si al valorificarii oportunitatilor, de pasiunea pentru un design expresiv si raportul optim calitate-pret pentru care au fost intotdeauna cunoscute modelele Chevrolet", a declarat Wayne Brannon, Presedintele Chevrolet Europe.

Concluziile studiilor releva faptul ca daca intrebam un numar de 100 de europeni ce stiu despre marca Chevrolet, 85 dintre acestia considera ca "Chevy" este o marca ce are radacini si valori americane. Acest lucru nu poate fi afirmat despre nicio alta marca de serie de pe aceasta piata", a continuat Brannon.

Campania "make it happen" a marcii, creata de G2/Herezie, principala agentie de creatie a Chevrolet, include toata gama de autovehicule oferite de Chevrolet: autovehicule mini, de dimensiuni mici si compacte, modele SUV si emblematicele autovehicule sport, Camaro si Corvette, precum si autovehiculul electric Volt cu autonomie extinsa.

"Sloganul integrat "Chevrolet - Make it happen" integreaza elementele de consolidare a increderii si gandirea pozitiva pe care oamenii le atribuie deja culturii americane, care ne incurajeaza sa profitam de orice oportunitate care ni se ofera pentru a realiza in fiecare zi cat mai mult posibil. Noile spoturi publicitare TV si reclamele din presa scrisa demonstreaza publicului cat este de important sa nu rateze marile oportunitatile care li se ofera de-a lungul vietii: "fara oportunitati pierdute."

"Campania utilizeaza elemente de stil americane distinctive, care permit publicului asocierea cu acest spirit de optimism si oportunitate: zone asociate in mod clar cu SUA, cum ar fi coasta Pacificului, cladirile din Los Angeles, desertul Arizona, stilul cinematografic TV si stilul fotografic, precum si muzica americana", a declarat Eric Wepierre, Director de marca si marketing.

G2/Herezie este agentia de comunicare a marcii Chevrolet din luna octombrie 2010, fiind responsabila pentru publicitatea marcii, pentru literatura internationala de produs, publicitatea neconventionala si comunicarea la punctul de vanzare.


Sursa: Chevrolet
Distribuie pe Facebook
mai multe