Mercedes-Benz Actros a castigat premiul Red Dot 2012 pentru designul sau original

Mercedes-Benz Actros a castigat premiul Red Dot 2012 pentru designul sau original
Distribuie pe Facebook
Design: elemente consacrate inconfundabile, avand insa un caracter unic
Motoare Euro VI cu o capacitate intre 175 kW (238 hp) si 375 kW (510 hp)
O gama completa de sisteme de securitate, disponibile in premiera pentru sectorul de distributie pe distante scurte

Mercedes-Benz stabileste tendintele in designul camioanelor printr-un simt estetic foarte dezvoltat. Confirmarea acestuia a venit din partea juriului celei mai apreciate competitii internationale de design, care a onorat compania cu sediul in Stuttgart cu trofeul Red Dot pentru noul model Actros.

1800 de producatori si designeri din 58 de tari s-au inscris pentru a fi evaluati de juriul competitiei Red Dot, considerata a fi recunoasterea suprema in materie de design. Juriul format atat din specialisti de talie internationala, cat si din experti independenti, a analizat peste 4.500 de produse, urmarind inovatia, calitatea estetica si pionieratul in design. Juratii, coordonati de Profesorul Peter Zec, fondatorul si coordonatorul competitiei Red Dot, au considerat ca noul model de camion de la Mercedes-Benz intruneste toate conditiile pentru a fi premiat: "Este foarte important designul durabil si functional, ce continua sa fie, in acelasi timp, modern si atractiv, chiar si dupa trecerea anilor. Noul Actros este o imbinare reusita intre functionalitate si aspect exterior perfect."

Kai Sieber, directorul departamentului de design pentru automobile comerciale al Mercedes-Benz, confirma faptul ca "in cazul modelului Actros, s-a mizat atat pe functionalitate, cat si pe forma, fiind doua elemente cheie ce formeaza un intreg." De asemenea, si in anul 1998, prima generatie Actros a castigat acest premiu foarte apreciat.

Publicatia "Dimensions", a carei editie a coincis cu lansarea pe piata a noului Actros de la Mercedes-Benz Trucks, a fost onorata, de asemenea, cu trofeul Red Dot la categoria "Reviste si cotidiene". Automobilul este prezentat in paginile revistei intr-un mod cu totul special, mai mult ca un obiect de design decat ca un bun util intr-un business. Imaginile, captate din unghiuri inedite, si layout-ul editorial unic completeaza perfect conceptul creat pentru noul model.
Mai multe informatii despre Mercedes-Benz sunt disponibile online la: www.media.mercedes-benz.ro si www.mercedes-benz.ro.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 1 August 2012