MINI sustine Life Ball de la Viena pentru al 12-lea an

MINI sustine Life Ball de la Viena pentru al 12-lea an
Distribuie pe Facebook
Incasarile obtinute pana acum din modelele unice Life Ball MINI se ridica la peste o jumatate de milion de euro.
Si in acest an, MINI va fi partenerul legendarului Life Ball de la Viena. Cel mai mare eveniment caritabil din Europa are loc la 19 mai si, ca intotdeauna, va reuni traditia balului vienez cu farmecul si stralucirea pe o platforma internationala pentru a transmite un mesaj puternic in numele luptei impotriva HIV si SIDA. Sloganul Life Ball din acest an - "Fight the Flames of Ignorance" (Lupta cu flacarile ignorantei) - si tema "focului" promite cateva tinute si reprezentatii spectaculoase si care vor taia rasuflarea, mai ales ca ciclul de patru ani al elementelor - inceput in 2008 - atinge punctul culminant.
20 de ani de Life Ball - 12 modele unice Life Ball MINI pentru sustinerea cauzei caritabile.
De la lansarea pe piata in 2001, MINI a fot partener al Life Ball. De-a lungul acestei perioade, 11 automobile unice au fost concepute special pentru eveniment de mai multe celebritati renumite la nivel international. Pentru a 20-a aniversare Life Ball, MINI continua traditia donarii unei masini care a fost adaptata din punct de vedere creativ de o vedeta internationala, iar incasarile vor fi directionate in proiecte pentru combaterea HIV si SIDA. Licitarea acestor modele MINI unice de-a lungul ultimilor 12 ani a generat venituri de peste 500.000 de euro pentru cauze caritabile. In anii anteriori, modelele Life Ball MINI au fost create de designeri renumiti din lumea modei, precum Donatella Versace sau Angela Missoni, dar si factori de decizie din universul fashion precum Mario Testino sau The Blonds for Katy Perry.
Anul acestea, lista designerilor Life Ball MINI va fi completata de Franca Sozzani, editor al editiei italiene a revistei VOGUE si ambasador UN Goodwill pentru Fashion 4 Development. Un punct de atractie al Life Ball 2012 va fi prezentarea de moda oferita de MINI si gazduita de VOGUE Italia. Pentru a marca a 20-a aniversare, creatii ale fostilor designeri Life Ball vor fi expuse alaturi de tinute legendare.
Cronologie Life Ball MINI.

2001 - MINI camuflat. (prezentat inaintea lansarii pe piata)

2002 - Charity MINI.

Cu autografe ale unor celebritatii germane, austriece si internationale (de exemplu Elton John, No Angels, Heidi Klum, Emma Sjoberg, Mavie Horbiger)

2003 - MINI designed by Missoni.

MINI Hatch creat de Angela Missoni

2004 - MINI designed by Ferre.

MINI Cabrio creat de Gianfranco Ferre

2005 - MINI designed by Versace.

MINI Cabrio creat de Donatella Versace

2006 - MINI designed by Diesel.

MINI Cabrio creat de Renzo Rosso

2007 - MINI designed by Testino.

MINI Hatch creat de fotograful profesionist Mario Testino

2008 - MINI designed by Agent Provocateur.

MINI Clubman creat de Agent Provocateur / Joseph Corre

2009 - MINI designed by The Blonds.

MINI Cabrio creat de The Blonds for Katy Perry

2010 - MINI designed by Diane von Furstenberg, Kenneth Cole si Francisco Costa of Calvin Klein Collection.

MINI Hatch creat de Diane von Furstenberg

MINI Cabrio creat de Kenneth Cole

MINI Countryman creat de Francisco Costa of Calvin Klein Collection

2011 - MINI designed by DSQUARED2.

MINI Hatch creat de Dean si Dan Caten

2012 - MINI designed by Franca Sozzani.

MINI Roadster creat de Franca Sozzani
Life Ball 2012.

Virusul imunodeficientei (HIV) a fost descoperit in urma cu 31 de ani. In ultimii ani, au fost inregistrate progrese importante atat in cercetare, cat si in preventie. In ciuda acestor evolutii, HIV ramane o provocare semnificativa pentru politicile de sanatate si dezvoltare. Anual, milioane de oameni sunt infectati cu HIV. Misiunea evenimentului Life Ball este aceea de a atrage atentia asupra acestui pericol si de a conduce campania pentru toleranta, educare si solidaritate.
Implicarea sociala a BMW Group.

Masurile la nivel mondial de combatere a HIV/SIDA sunt unul din elementele principale ale politicii corporate si de raspundere sociala pe care o urmareste BMW Group. Implicarea companiei in Africa de Sud este deosebit de vasta, astfel ca acopera un program extins la locul de munca pentru angajati si familiile acestora, la care se adauga un numar de proiecte diferite in comunitatile locale si nu numai. Producatorul de automobile este implicat si in lupta impotriva acestei pandemii la nivel mondial in alte tari afectate, cum ar fi Thailanda sau India. Statutul de membru al Coalitiei Mondiale de Afaceri impotriva HIV/SIDA (GBC) subliniaza angajamentul pe termen lung in diferite locatii.
BMW Group

Datorita marcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna si Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile si motociclete la nivel mondial. In calitate de companie ce opereaza la nivel global, BMW Group dispune de 25 de locatii de productie si asamblare in 14 tari si are o retea de vanzari in peste 140 de tari.

In 2011, BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 de angajati.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gandirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile in plan ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat - de-a lungul ultimilor sapte ani - lider al industriei in Dow Jones Sustainability Indexes.
Distribuie pe Facebook
mai multe