Mitsubishi Motors urmeaza sa plateasca scump pentru manipularea testelor de consum

Mitsubishi Motors urmeaza sa plateasca scump pentru manipularea testelor de consum
  • Mitsubishi Motors urmeaza sa plateasca 480 de milione de dolari sub forma de compensatii pentru clientii afectati de scandal
  • Dupa ce a recunoscut ca a falsificat testele de consum in ultimii 10 ani, constructorul japonez a ajuns sa fie cumparat de catre Nissan
  • Recent, oficialii Mitsubishi au declarat ca vor angaja un auditor extern pentru a-i supraveghea
Distribuie pe Facebook

Dupa ce a falsificat testele de consum pentru 20 de modele in ultimul deceniu, Mitsubishi Motors a declarat ca va plati pana la 480 de milioane de dolari sub forma de compensatii pentru clientii afectati de acest scandal.

Dupa Europa si Statele Unite, a venit randul Asiei sa fie lovita de un scandal pe piata auto. Dupa ce Volkswagen a socat lumea cu pacalirea testelor de emisii, Mitsubishi Motors a iesit acum cateva luni la rampa si a declarat ca au falsificat in cunostinta de cauza testele de consum in ultimii 10 ani. Mai mult decat atat, unele voci declarau la acea vreme ca japonezii apelau la aceste practici inca din 1991.

Exact ca si in cazul nemtilor din Wolfsburg, niponii au fost afectati grav de acest scandal. Imaginea companiei a avut mult de suferit, doi oameni de baza si-au dat demisia, iar datorita pierderilor uriase, conducerea companiei a fost nevoita sa cedeze pachetul majoritar de actiuni celor de la Nissan, pentru suma de 2.2 miliarde de dolari.

Presedintele Nissan, Carlos Ghosn, este de parere ca Mitsubishi este in stare sa limiteze pierderile suferite in Japonia, si sa-si creasca cifrele in pietele emergente din Asia, precum Thailanda, Indonesia sau Filipine.

Recent, oficialii Mitsubishi au declarat ca planuiesc sa angajeze un auditor extern care sa-i supravegheze si sa-i ajute la luarea unor decizii.

Un oficial al constructorului japonez declara ca desi presedintele Osamu Masuko s-a zbatut sa restructureze compania si sa-si dea seama de ce s-a ajuns in aceasta situatia, i-a fost foarte greu, dat fiind faptul ca inginerii lucrau de cele mai multe ori in spatele usilor inchise si erau foarte greu de controlat.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 17 Iunie 2016