Nemtii se uitau la ea ca la masini straine. Limuzina japoneza avea acum 25 de ani masaj si scaune care se inclina

Nemtii se uitau la ea ca la masini straine. Limuzina japoneza avea acum 25 de ani masaj si scaune care se inclina
  • Jay Leno testeaza o Toyota Century model 1993
  • Limuzina japoneza vine cu masaj si scaune care se inclina
  • Sub capota se afla o motorizare V8 de doar 190 CP
Trimite unui prieten

De cealalta parte, unitatea cu opt cilindri in V - care avea sa fie inlocuita ulterior de un motor V12, anunta o putere maxima de "doar" 190 CP. Cel putin la nivel declarativ.

Mercedes S-Class, Audi A8 sau BMW Seria 7. Sunt primele optiuni la care publicul devorator de limuzine se gandeste zi si noapte. Daca, evident, facem referire la piata si clientii europeni.

In Asia, situatia sta complet diferit. Pe langa celebrul Lexus LS, managerii si directorii de multinationale au la dispozitie modele care... cu greu si-au facut loc pe strazile Batranului Continent.

Un exemplu in acest sens il reprezinta Toyota Century, automobil lansat in urma cu mai bine de cinci decenii. Si, dupa cum spuneam anterior, ajuns de curand la generatia cu numarul trei.

Ce este drept, urmatorul material video nu are legatura nici pe departe cu ultima aparitie a limuzinei japoneze. Ba din contra: subiectul principal il reprezinta un exemplar din 1993.

Ajuns recent pe pamant american, modelul in cauza a fost invitatul special al celei mai noi emisiuni din seria Jay Leno's Garage. Si a impresionat cu dotarile pe care le oferea acum 25 de ani.

Potrivit companiei ce s-a ocupat de importul automobilului, aceasta Toyota Century se bucura inclusiv cu masaj si scaune care se inclina. Nu lipseste, de altfel, nici climatizarea automata.

Sub capota, limuzina japoneza vine cu un motor in opt cilindri care, cel putin oficial, dezvolta "doar" 190 CP. Nu ca ar conta tinand cont ca singurul tel al inginerilor a fost confortul suprem.

Trebuie precizat totusi ca, ulterior, modelul cu pricina a renuntat la unitatea anterior amintita pentru un propulsor V12. Generatia cu numarul trei revine insa la vechiile obiceiuri, oarecum.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 1 Octombrie 2018