Noul Guvern ii lasa balta pe soferi: niciun metru de sosea noua in 2017

- In martie se deschide pasajul Piata Sudului
- Centura de sud, abandonata
- Pasajul Domnesti, gata prin 2021
Daca ai vedea bugetul pe 2017 propus de Guvernul PSD, o sa vezi ca Ministerul Transporturilor a primit mai multi bani ca in anii trecuti. Si, orice om normal se gandeste ca asta inseamna sosele noi, poate si ceva autostrada sau macar niste asfaltari mai cumsecade. Realitatea este insa mult mai trista.
Nici nu s-au pus bine in scaunele lor de ministri, ca politicienii PSD-ALDE care formeaza noul Guvern au incep sa umble cu cioara vopsita. Adica, brusc, au uitat absolut toate promisiunile din campania electorala, acele promisiuni la care majoritatea a pus botul si i-au votat. Dar asta se intampla la fiecare alegeri, asa ca nu mira pe nimeni ca in 2017 nu ne promite nimeni vreun metru de autostrada noua, iar planurile initiale de investitii au fost abandonate.
Alexandru Cuc, noul ministru de la Transporturi, a spus ca pentru 2017 nu poate promite niciun metru nou de autostrada. Iar proiecte precum autostrada Comarnic-Brasov sau Pitesti-Sibiu au fost date uitarii si abandonate total. Desi, inainte de alegeri, PSD se mandrea ca le finalizeaza si ca le termina in doi timpi si trei miscari. Acum, promisiunile de altadata s-au transformat in praf.
Asadar, pentru anul curent nu ni se promite nicio autostrada noua, niciun centimetru nou finalizat, nici o autostrada a Transilvaniei terminata. Sau macar un tronson nou. Nici macar vreun pod, un apeduct, macar o palma de autostrada noua? Nimic. Dar cum romanii sunt obisnuiti cu aglomeratia, vom mai astepta inca 4-5 ani pana cand sa vedem o autostrada noua in tara noastra minunata, fara sa comentam si votandu-i pe aceiasi hoti.
Colac peste pupaza, desi este in planurile Bucurestiului din anii 2000, centura de sud a capitalei trebuia si ea finalizata anul acesta. Ei bine, acelasi Alexandru Cuc spune ca centura de sud a celui mai mare oras din sud-estul Europei nu este importanta, desi era promisa de PSD, iar proiectul trebuie abandonat. Cu alte cuvinte, centura ramane una cu o banda pe sens, sugrumata de camioane si vehicule de mare tonaj, pe care se circula, de cele mai multe ori, cu o viteza medie de 4 km/h. Si, sunt sanse, ca lucrarile sa inceapa abia dupa 2020.
O portiune importanta este iesirea spre Domnesti, acolo unde este si trecere la nivel cu cale ferata. Este o iesire mare din oras, iar masinile care ies au prioritate. Desi se intersecteaza cu soseaua de centura, pe care vin toate masinile de mare tonaj venite de pe autostrada A1... Si uite asa, de zeci de ani, aici este o zona aglomerata, plina de praf si mizerie, pe care soferii sunt obisnuiti sa astepte fara sa comenteze nimic.
Insa zona Domnesti a fost mereu un punct important de a castiga alegatori. De exemplu, aici trebuia sa fie facut un pasaj inca din 2009, dar abia in 2015 a fost anuntat cu surle si trambite de CNADNR, fara ca sa fie pana acum sapata vreo groapa de lopata. Insa cine a crezut promisiunile a fost tare naiv. Pentru ca si in 2013, cand primar era Sorin Oprescu, impreuna cu Victor Ponta si Dan Sova, a fost anuntat ca un proiect prioritar care sa fluidizeze traficul. Ghinion, ca inca nu s-a facut nimic...
O alta zona de mare interes pentru bucuresteni este pasajul interminabil de la Piata Sudului. Tocmai a intrat in cel de-al 4-lea an de constructie, desi termenul initial era 2015. Dupa care s-a lungit, dupa care s-a lungit iar, iar a fost amanat, iar a fost prelungit si tot asa. Ultimul termen de finalizare anuntat este luna martie a acestui an. Dar, ca sa respecte traditia, nu trebuie sa ne mire daca primarul Gabriela Firea ne mai amana cateva luni. Sau ani... Ca nu este lucrare romaneasca daca nu se schimba vreo 5 firme de constructie care, brusc, intra in insolventa, iar soferii stau ca prostii sa astepte in aglomeratie, minimum 5 ani...
Speram totusi ca noul guvern sa faca ce a promis inainte de alegeri. Nu tot, ca nu suntem absurzi sa le cerem politicienilor sa faca ceea ce au jurat, ca sa ne castige votul. Dar macar 50% din cate au zis ca fac. Ba nu, si 10% sunt buni, daca stam sa ne gandim bine... Adica am vrea si noi de la acest guvern sa faca mai mult si sa fure mai putin. Cerem imposibilul?
-
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
Vw golf 1.6 tdi 2013 2999 €
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
-
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Droser calculator modul far led mercedes w247,glc w253,gle... 500 Lei
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
-
Mazda 6 diesel 2013 6500 €
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
-
Vw golf benzina 2010 2901 €
Suzuki gsxr 600 ! variante moto / auto 2899 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
-
Dacia duster 1,5 dci , 110 cp 2013 6400 €
Bmw 520 diesel 2009 8200 €
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
-
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
Droser,calculator,balast, modul led mercedes cod a2479003403 700 Lei
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Peugeot 208 1.2i 2012 2500 €
Stop spate haion audi a6 iv avant 4g5, c7, 4gd 2011 - 2018... 300 Lei
-
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Dezmembrez skoda octavia iv 1.0 tsi 110 cai cutie manuala 6...
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
-
Opel insignia diesel 2014 5399 €
Cutii 5 si 6 viteze ford transit motor 2 4 2 0 2 2 an 2000 2015 250 €
Dezmembrez seat ateca
-
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
Protectie bmw f36 430d; 8510114 (motor) 100 Lei
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
-
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Mitsubishi outlander 4g63t 2006 4000 €
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10200 €
Vw golf 1,4 tsi 2015 8500 €
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €


