Noul test de consum a mai facut o victima. Productia masinii de 270 CP va fi oprita temporar

Noul test de consum a mai facut o victima. Productia masinii de 270 CP va fi oprita temporar
  • Peugeot opreste temporar productia sportivei compacte 308 GTI
  • De vina pentru aceasta situatie este noul test de consum WLTP
  • Automobilul francez urmeaza sa primeasca noi filtre de particule
Distribuie pe Facebook

Sportiva de clasa compacta a companiei franceze ingroasa astfel o lista pe care se mai regasesc nume precum BMW Seria 7, BMW M3 sau Audi SQ5.

Urmand a deveni obligatoriu incepand cu aceasta toamna, noul test de consum si emisii le da mari batai de cap producatorilor de automobile. Printre victimele facute pana acum de standardul WLTP se numara masini precum BMW Seria 7, BMW M3 ori Audi SQ5, a caror asamblare a fost oprita temporar sau definitiv.

O problema similara au raportat zilele acestea si francezii de la Peugeot, al caror 308 GTI va intra intr-o minivacanta. Mai precis, sportiva de clasa compacta a companiei din Hexagon va sta deoparte de linia de fabricatie de la sfarsitul lunii iunie si pana la inceputul lui octombrie, timp in care va primi noi filtre de particule.

Tratamentul la care va fi supus automobilul in cauza pentru a deveni conform cu standardul WLTP nu va afecta in niciun fel performantele motorului turbo de 1.6 litri, care va dezvolta in continuare 270 de cai putere. Drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa se realizeze tot in sase secunde.

Noul test de consum si emisii, care va deveni obligatoriu incepand cu aceasta toamna, se desfasoara pe o distanta mai lunga, de 23.25 de kilometri - fata de cei numai 11 kilometri ai ciclului NEDC. A crescut, de asemenea, si viteza medie la care se va realiza masurarea eficientei masinii, pana la 46.5 de kilometri pe ora.

Cat despre sportiva de clasa compacta a francezilor de la Peugeot, aceasta a trecut de curand printr-un binemeritat facelift. Dupa cum precizam si anterior, sub capota lui 308 GTI se ascunde o motorizare turbo de 1.6 litri si 270 de cai putere, care lucreaza alaturi de o transmisie manuala si un sistem de tractiune fata.

Automobilul companiei din Hexagon anunta inclusiv un diferential cu alunecare limitata de la Torsen, plus discuri de franare care masoara pana la 380 de milimetri in diametru. Caroseria in doua culori, spoilerele agresiv stilizate si jantele din aliaj pe 19 inch se numara printre principalele atractii ale departamentului estetic.

Peugeot 308 GT si GTi facelift

Peugeot 308 GT si GTi facelift

Peugeot 308 GT si GTi facelift

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 22 Mai 2018