O noua campanie de imagine BMW in Romania

O noua campanie de imagine BMW in Romania
Distribuie pe Facebook
Pentru al patrulea an consecutiv, BMW Romania a pregatit o campanie de imagine care aduce in prim plan "Placerea de a conduce", acum insa intr-o noua forma.
In 2009 debuta campania de imagine "Story of Joy", cu "Bucuria" ca element principal. Conceptul pornea de la o declinare a sloganului brandului - "Placerea de a conduce" si transforma "Bucuria" intr-un personaj care definea toate interactiunile cu marca. Acesta a fost startul unui proiect care s-a desfasurat vreme de trei ani si a fost imbogatit mereu cu noi reprezentari.
Noua campanie de imagine vine cu un mesaj emotional - satisfactia personala data de experienta intensa a momentului. Campania declina fatetele "Placerii de a conduce", de la sportivitatea incarcata de adrenalina a modelor M Performance, la confortul exclusiv al noului BMW Seria 7, de la libertatea oferita de modele din gama BMW X, la elementele unice de conectivitate si serviciile Internet pe automobil. Fiecare mediu de desfasurare al campaniei, TV, print sau OOH preia una sau mai multe teme.
Social media joaca de asemenea un rol tot mai important in comunicarea marcii, pagina dedicata de Facebook BMW Romania insumand pana acum peste 130 000 fani. Este astfel firesc ca aceasta campanie de imagine sa fie reflectata pe Facebook (www.facebook.com/bmw.romania) si pe canalul oficial de Youtube (www.youtube.com/bmwgroupro).
Intarit si de o coloana sonora puternica, melodia "Sail" apartinand trupei americane Awolnation, spotul TV este unul dintre cele mai emotionale componente ale campaniei. Acesta are in prim plan o serie de personaje care cauta sa rememoreze in fiecare experienta cotidiana emotia oferita de modelele marcii.
Pentru campaniile de print si outdoor s-au folosit o serie de vizualuri care includ noutatile marcii din ultima perioada: BMW M135i, BMW M550d xDrive, noile BMW X1 si BMW Seria 7, dar si BMW Seria 3 cu Pachet M Sport. Compania de creatie careia i s-a incredintat aceasta campanie este Kirshenbaum din SUA.

"Am inceput cu <<Story of JOY>> in 2009, cand am prezentat pe piata un nou personaj: Bucuria (Joy). Acesta era personajul care rezona cu cei care aveau valori reale si stabile in viata, indreptate nu doar catre ei insisi, dar si catre comunitate. Tot acest <<personaj>> era cel care te indemna sa iesi din zona de confort si sa dobandesti experiente noi, in cunoasterea lumii si a limitelor tale. In urmatorii 3 ani, Bucuria a devenit cunoscuta ca un personaj derivat din placerea de a conduce un BMW si in care ne putem regasi oricare dintre noi la un moment dat. Anul acesta am facut un pas mai mare si am intrat intr-o alta zona de comunicare cu clientul: aceea mai directa, mai explicita. Este un pas natural, la care ajungi la maturitatea unei relatii cu cineva sau cu o marca. Concret, comunicam explicit de aceasta data ca <<nu facem masini pentru cei care vor sa fie vazuti intr-un anumit fel>>, ci pentru cei <<care vor sa se simta intr-un anumit fel>>. Experienta cu un model BMW este una strict personala si, chiar daca sunt implicite multe alte avantaje (acela de statut social, de confort, siguranta, consum redus, putere, sportivitate etc.), primeaza ce simti tu despre tine. Pentru acesti clienti sunt create masinile noastre," a declarat Nina Bratfalean, Marketing Manager BMW Group Romania.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 4 Septembrie 2012