Pentru prima data de cand a fost cumparata de francezii de la Renault, Dacia nu mai vinde in Romania nici macar o singura masina cu motor diesel

Pentru prima data de cand a fost cumparata de francezii de la Renault, Dacia nu mai vinde in Romania nici macar o singura masina cu motor diesel
In schimb, printre multiplele optiuni propuse de constructorul de la Mioveni se numara, in premiera absoluta, si un propulsor turbo cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina.
Trimite unui prieten

Lansata - de curand, si pe piata din Romania, la preturi incepand de la suma de 18.800 de euro, cea mai recenta generatie a popularului Duster se lauda cu o larga varietate de elemente oferite pentru prima data de Dacia.

Pe lista detaliilor puse, in premiera absoluta, la dispozitia clientilor se regaseste si o pereche de display-uri color, cu una dintre aceste doua unitati insotind - mai mult sau mai putin surprinzator, instrumentele de bord digitale.

Anuntata acum mai bine de 17 saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui noiembrie, cea de-a treia generatie a celebrei Dacia Duster se mai poate lauda, pentru prima data, inclusiv cu un ecran central de 10.1 inch.

In premiera absoluta mai sunt oferite, printre altele, atat jantele de 18 inch, cat si o motorizare turbo cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti - pe benzina, aceasta din urma livrand rotilor un total sinonim cu 130 de cai putere.

Debutul local al noii Dacia Duster se mai traduce insa - in contrast total cu aparitiile anterior enumerate, si prin disparitia versiunilor diesel din gama constructorului de masini de la Mioveni, mai mult ori mai putin surprinzator.

Altfel spus, clientii nu mai pot opta acum decat pentru diferite variante pe benzina, aspirate, turbo, mild-hybrid, gandite sa ruleze inclusiv pe gaz petrol lichefiat, si - de asemenea, full-hybrid, in functie de alegerea facuta.

Cel mai ieftin model oferit - in prezent, de Dacia pe piata din Romania este Sandero City SCe65 cu motor aspirat in trei cilindri, cu capacitatea de 999 de centimetri cubi si 65 de cai putere, conform fisei cu specificatii tehnice.

Potrivit documentului cu pricina, respectivul vehicul de 12.400 de euro accelereaza de la zero la 100 de kilometri pe ora in 16.7 secunde, atinge o viteza de top de 158 de kilometri pe ora si consuma, in medie, 5.3 litri la 100 de kilometri.

La polul opus, cel mai scump produs comercializat de compania auto de la Mioveni pe piata locala este Duster Extreme HEV140 - SUV acompaniat de un propulsor full-hybrid de 140 de cai putere si o nota de plata de 26.650 de euro.

Acesta ar urma sa sprinteze de la zero la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 10 secunde, sa ofere o viteza de top de circa 160 de kilometri pe ora si sa consume - in medie, 5.0 litri la 100 de kilometri, anunta lista cu caracteristici tehnice.

Iata, mai exact, ce unitati propun, la momentul actual, modelele Dacia:

- SCe65: Sandero;

- TCe90: Sandero, Sandero Stepway, Logan;

- ECO-G100: Sandero, Sandero Stepway, Logan, Jogger, Duster;

- TCe110: Sandero Stepway, Jogger;

- TCe130: Duster;

- HEV140: Jogger, Duster.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 3 Aprilie 2024