Porsche a facut din sediul sau un parc de distractii pentru adulti

- Un complex cu de toate
- Muzeul din sediul Porsche
- Vizitele la noul centru
"Un parc de distractii pentru adulti". Asa a fost catalogat noul sediu Porsche din Atlanta de jurnalistii Business Insider. Grupul german a facut aici cea mai mare investitie din afara Europei, scotand din buzunar circa 100 de milioane de dolari. Cheltuiala a meritat insa pe deplin.
Un complex cu de toate
Situat in apropierea aeroportului Hartsfield-Jackson Atlanta International, noul centru are atat un circuit de asfalt cu o lungime de 2,57 kilometri, cat si o pista de off-road pentru testarea SUV-urilor. Ambele au fost create de Tilke Engineering, responsabili si pentru proiectele din Formula 1.
Porsche Experience Center si-a deschis portile in aceasta saptamana si nu trebuie neaparat sa detii o masina a companiei germane pentru a te bucura de serviciile sale.
In mod ironic, complexul este situat chiar pe locul unde inainte se afla o fabrica Ford, care s-a deschis in 1947, iar o parte dintre elementele fostei cladire au fost pastrate si integrate in design-ul sau.
In total, terenul ocupat de noul sediu Porsche din Atlanta ocupa 11 hectare. Aici se mai afla si un simulator auto, un muzeu cu legendele pe patru roti ale companiei din germane, un restaurant 356 si o cafenea Carrera, plus un magazin de suveniruri.
De asemenea, tot in aceasta cladire, clientii isi pot configura automobilul de vis inainte de a-l cumpara sau, de ce nu,... verifica starea de sanatate.
Muzeul din sediul Porsche
Cu un spatiu atat de generos si o istorie bogata in spate, era oarecum firesc ca cei de la Porsche sa amenajeze in sediul lor central din SUA si un muzeu. Sectia cu pricina isi intampina vizitatorii nu doar cu automobile clasice si legendare, ci si cu fotografii realizate in momente importante ale companiei germane.
Printre modelele de renume regasite aici se numara inclusiv faimosul 917 din 1972, de 1.100 cai putere. Pe langa masinile de curse sunt expuse, de asemenea, cateva autoturisme de strada, precum 911 sau 356. Cel din urma este primul automobil de serie al companiei, motiv pentru da si numele restaurantului din complex.
Iar surprizele nu se opresc aici. Nu numai ca modelele din galerie vor fi schimbate periodic, dar si proprietarii Porsche isi pot expune aici masinile din dotare. In schimbul unei taxe substantiale, bineinteles.
Vizitele la noul centru
Germanii anticipeaza ca in fiecare an 30.000 de persoane vor calca pragul noului complex. Totodata, acestia subliniaza ca nu doar clientii sunt invitati sa treaca parcul cladirii Porsche Experience Center din Atlanta. Tot ce trebuie sa faca doritorii este sa se inregistreze inainte pe site-ul oficial.
Pentru a te bucura insa din plin de vizita de la fata locului, o iesire pe circuitul de asfalt de 2,57 kilometri este absolut necesara. 300 de dolari va trebui sa scoti din buzunare pentru o ora si jumatate cu un Boxster, in timp ce o experienta similara la volanul unui 911 Turbo sau GT3 te va costa pana la 750 de dolari.
Intr-o alta ordine de idei, nu exista niciun termen de comparatie pentru noul sediu Porsche din Atlanta. Cel putin pentru moment, compania germana planuind sa mai construiasca anul viitor unul in Los Angeles. Sedii similare mai sunt in Germania si Marea Britanie, insa vor mai fi ridicate si in Franta, Rusia sau Turcia.
Unele voci spun ca producatorul din Stuttgart face o miscare buna investind atat de mult in centre care sa le ofere clientilor o experienta completa. Circuitele de testare si istoria scoasa la vedere impresioneaza fara doar si poate, iar asta se vede in numarul de automobile comercializate.
In Statele Unite, Porsche a vandut peste 48.000 de masini, mai mult decat in oricare alt an din ultimii 65, de cand a intrat pe piata auto nord-americana. De altfel, Matthias Mueller, presedintele si directorul executiv al producatorului german explica tocmai acest lucru. "Investim mai mult ca niciodata in aceasta regiune, ne dorim sa crestem vizibilitatea Porsche in SUA si pretutindeni in lume".
-
Skoda octavia benzina 2010 3899 €
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
Ford focus benzina 2014 4650 €
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Turbina volvo v50 2.0d 136cp 9662464980 795 Lei
Jante noi 18 inch originale audi a5 8w r18 8w0601025fm 950 €
-
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
-
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
Kit pana roata rezerva opel astra j sport tourer 1.6 1.7 cdti... 800 Lei
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
5801361986 800252-0007 800252-5007s gt2556ns garrett... 2000 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
-
Vw golf benzina 2010 3350 €
Kit pornire renault clio 1.2 8201117953, s120205102a 500 Lei
Dacia dokker benzina 2013 3750 €
-
0445117048 a6540700187 injector mercedes a ,b ,c ,cla ,cls ,e... 600 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
Skoda octavia benzina 2013 4299 €
-
12709700251 5802084424 borgwarner turbosuflanta tractor case... 2600 €
Dezmembrez renault clio 1 4i an 1996
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
-
Smart fortwo 1 2011 3500 €
8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei
Tablou sigurante borna baterie, 6r0937550a, skoda roomster... 180 Lei
-
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Supapa control, presiune combustibil (580050 maxgear)... 40.79 Lei
-
Grila mercedes e class w211 facelift 800 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Far bi xenon - mercedes vito (w639) & viano 2010 , a6398202861 983.52 Lei


