Primul SUV din istoria Xiaomi se vinde ca painea calda. Modelul care seamana cu Ferrari Purosangue a reusit sa adune deja peste 300.000 de comenzi

Primul SUV din istoria Xiaomi se vinde ca painea calda. Modelul care seamana cu Ferrari Purosangue a reusit sa adune deja peste 300.000 de comenzi
Dezvoltat special pentru a concura impotriva unor rivali precum Tesla Model Y, noul YU7 este comercializat in trei versiuni diferite de performanta. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior.
Trimite unui prieten

Anuntat oficial acum mai bine de trei saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui mai, inca de la sfarsitul lunii lui mai, primul SUV din istoria Xiaomi reprezinta un succes comercial de proportii. Explicatia: modelul care seamana cu Ferrari Purosangue a reusit sa adune deja peste 300.000 de comenzi.

Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum Tesla Model Y, noul YU7 este comercializat in trei variante diferite de performanta. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior.

• YU7 Standard, ce combina un motor sinonim cu 320 de cai putere si o baterie de 96.3 kilowati-ora pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 5.88 secunde, fisa tehnica fiind completata de o autonomie totala de 835 de kilometri;

• YU7 Pro, ce combina doua motoare sinonime cu 496 de cai putere si o baterie de 96.3 kilowati-ora pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.27 secunde, fisa tehnica fiind completata de o autonomie totala de 770 de kilometri;

• YU7 Max, ce combina doua motoare sinonime cu 690 de cai putere si o baterie de 101.7 kilowati-ora pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 3.23 secunde, fisa tehnica fiind completata de o autonomie totala de 760 de kilometri.

Oferit la preturi incepand de la echivalentul sumei de 30.167 de euro, primul SUV din istoria Xiaomi masoara 4.997 de milimetri in lungime si 3.000 de milimetri in ampatament. Modelul care seamana cu Ferrari Purosangue se mai bucura, fie in standard, fie in mod optional, atat de faruri cu tehnologie LED, cat si de jante confectionate din aliaj usor, cu diametrul de 21 inch, de instrumente de bord digitale, de scaune cu functie de masaj, un display central cu diagonala de 16.1 inch, o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, un sistem audio de inalta fidelitate, o tapiterie realizata din piele Nappa.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 30 Iunie 2025