Prinsi din nou cu minciuna: Autoritatile germane au gasit un alt dispozitiv de trucare a emisiilor

Prinsi din nou cu minciuna: Autoritatile germane au gasit un alt dispozitiv de trucare a emisiilor
  • Autoritatile germane au gasit un nou dispozitiv necurat pe Audi A6 si A7
  • Vorbim despre un soft care incetineste deliberat utilizarea solutiei AdBlue
  • Sunt luate in vizor exclusiv exemplarele V6 TDI cu 272 CP sub capota
Distribuie pe Facebook

Scandalul Dieselgate continua cu un nou episod. De-aceasta data este vizat un dispozitiv care ar reduce deliberat functionalitatea sistemului AdBlue, potrivit primelor informatii.

Chiar daca a izbucnit in urma cu mai bine de doi ani si jumatate, scandalul Dieselgate nu pare sa se apropie de sfarsit. Ba dimpotriva: continua zilele acestea cu un nou episod, presa germana publicand de curand o poveste extrem de interesanta.

Mai precis, autoritatile din tara de origine a companiei Audi suspecteaza ca inginerii producatorului din Ingolstadt ar fi instalat pe modelele A6 si A7 un nou dispozitiv de trucare a emisiilor. Sunt vizate exclusiv exemplarele cu motorul V6 TDI de 272 CP.

Potrivit informatiilor obtinute de jurnalistii publicatiilor Spiegel, Reuters si The Local, subiectul investigatiei il face un soft care incetineste deliberat utilizarea AdBlue in ultimii 2.400 de kilometri de viata ai solutiei. Asadar, adio anihilare eficienta a oxizilor de azot.

De aceasta "boala" ar suferi 60.000 de automobile, mai bine de jumatate - aproximativ 33.000 de exemplare, circuland pe strazile Germaniei. Vestea buna este ca Audi a aflat intre timp de problema motorului V6 TDI de 272 CP si lucreaza deja la o rezolvare.

Acum mai ramane de vazut daca modelele anterior mentionate sunt singurele care folosesc un astfel de dispozitiv sau softul care incetineste deliberat utilizarea AdBlue a fost montat si pe alte produse din Grupului Volkswagen. De la Porsche ori chiar Volkswagen.

Distribuie pe Facebook
mai multe