Rezultatele Daimler Trucks se afla pe o linie ascendenta

Rezultatele Daimler Trucks se afla pe o linie ascendenta
Mai multe autovehicule vandute in august 2011 decat in orice alta luna incepand cu sfarsitul anului 2008 Productia de autovehicule va functiona la capacitate maxima de la inceputul primului trimestru din 2012 Cresteri mari de vanzari, anticipate pentru urmatorii ani Economii de scara realizate cu sistem modular de componente Produse competitive pentru noul Mercedes-Benz Actros
Distribuie pe Facebook
Daimler Trucks ramane optimist in ciuda scaderii preturilor din stoc si a cresterii riscului economic de pretutindeni. " Afacerea cu camioane reprezinta o afacere de bunuri capitale si, in consecinta, este supusa fluctuatiilor ciclice", a spus Andreas Renschler, Membru al Daimler AG Board of Management, reponsabil pentru Daimler Trucks si Daimler Buses, la conferinta de presa de prezentare a noului camion de mare tonaj Mercedes-Benz Actros de la Munsingen. "Noi ne-am pregatit pentru aceste fluctuatii economice. Situatia exceptionala din 2008 a demonstrat in mod clar ca avem situatia sub control. Programul nostru strategic Global Excellence ne permite sa adaptam flexibil sistemele noastre globale de productie pe pietele din zonele respective si sa oferim gama de produse cu tehnologia potrivita fiecarei piete."

Daimler Trucks a vandut 256.618 autovehicule pana la sfarsitul lunii august 2011, ceea ce inseamna o crestere de 18 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. In plus, in luna august 2011 Daimler Trucks a vandut mai multe autovehicule decat in orice alta luna de la sfarsitul anului 2008 (39.090 unitati).

De asemenea, compania este optimista si in ceea ce priveste lunile ce urmeaza: "Volumul pietei de camione din Europa este inca sub nivelul perioadei de dinainte de criza, dar ne asteptam ca piata sa se extinda cu 35 pana la 40 de procente in acest an", a explicat Renschler. "Clientii nostriprimescun impuls,iar acest lucru se reflecta si in activitatea noastra ca producatori de camioane.Unitatile noastre de productie vor opera la capacitate maxima in acest an si deja primim comenzi si pentru urmatorul an", a spus Andreas Renschler.

Si in Statele Unite ale Americii perspectivele raman pozitive, Daimler Trucks preconizand cresteri de piata de 30-35 de procente. "Credem ca putem valorifica potetialul uimitor din regiunea NAFTA. Programul presedintelui Obama de stimulare in valoare de 450 miliarde de dolari va avea un efect pozitiv aditional pe piata camioanelor din regiunea NAFTA, mai ales ca sunt planuite multe proiecte de infrastructura din acei bani", a spus Andreas Renschler.

In ciuda triplului dezastru de la inceputul acestui an, Japonia pare sa se indrepte din nou spre crestere, iar cererea mare de servicii de transport rutier si transport maritim din 2011 va face posibila cresterea economica la acelasi nivel ca inainte de dezastrul natural.

Cresteri mari de vanzari preconizate pentru anii urmatori

Cererea de automobile continua sa creasca rapid pe noile piete. Vanzarile pentru autoturisme si pentru autovehicule comerciale usoare ar putea sa creasca cu 40 de milioane pe an incepand de acum pana in 2020. Un total de 80% din cresterea anticipata - 32 de milioane de autovehicule - va fi generat in afara triadei, a autoturismelor si autovehiculelor usoare comerciale in mod egal.

In consecinta, Daimler Trucks isi extinde capacitatea in special pe pietele emergente. De exemplu, BharatBenz va deschide o fabrica de productie in India in Aprilie 2012, iar Daimler Trucks extinde parteneriatul cu Kamaz in Rusia. Primul produs fabricat impreuna de cele doua companii a fost deja prezentat la Moscova: Un camion marca Kamaz cu componente Daimler create pentru Rusia - cea mai mare piata de camioane din Europa. De asemenea, Daimler Trucks asteapta ca pana la incheierea anului, guvernul chinez sa acorde ultimele permisiuni restante pentru parteneriatul sau cu Foton in China.

Se preconizeaza ca piata globla de camioane (HD/MD) va creste de la 2,5 milioane la 3 milioane de unitati pentru perioada 2010-2013. Daimler Trucks intentioneaza sa beneficieze disproportionat de aceasta crestere, scopul sau fiind sa creasca vanzarile de camioane in aceasta perioada de la 355.000 (2010) la mai mult de de 500.000 unitati, si apoi sa vanda 700.000 camioane pe an in intreaga lume pana la sfarsitul acestei perioade.

"Pentru ca nu ne dorim sa avem doar o crestere, ci o crestere profitabila, noi ne-am setat un obiectiv clar de a ajunge la un profit de 8% in 2013, si de a mentine acest nivel pe tot parcursul ciclurilor", a spus Renschler. "Daimler Trucks a ajuns deja la un profit de 6,9% la sfarsitul primei jumatati a acestui an, astfel ca deja ne indreptam intr-o directie buna."

Economiile descararealizatecu sistem modular de componente

Daimler Trucks investeste consistent in noi produse, cercetare si dezvoltare. Reteaua de dezvoltare globala a companiei si deceniile de implicare in proiecte multi-brand au condus la crearea unui sistem modular, care permite generarea de sinergii si produsele potrivite cerintelor specifice clientilor si pietei .

Efectele de sinergie au fost realizate cu sisteme de propulsie, de exemplu, prin noua generatie de motoare pentru Mercedes-Benz Actros.

Noua generatie de motoare de camioane a simplificat gama anterioara de patru familii de motoare din patru fabrici la una singura fabricata in doua locatii. Motoarele au fost deja introduse cu succes la Fuso in Japonia si la Daimler Trucks North America in SUA.

Produse competitive in Europa

Noul Mercedes-Benz Actros este rezultatul unei investitii substantiale de mai bine de 10 ani de munca, peste 20 de milioane km de teste, si peste mai mult de 2 miliarde de euro cheltuite pentru dezvoltarea si productia acestei tehnologi. Noul camion Actros stabileste nivelul de referinta in randul concurentilor sai in materie de manevrabilitate, confort si economie de consum. "Noul Actros este cel mai bun camion pe care l-am prezentat vreodata si, de asemenea, este cea mai importanta inovatie a deceniului." a spus Renschler.

Autovehiculul este, de fapt, primul camion destinat transportului pe distante lungi, construit complet conform cerintelor de emisii Euro VI. In timp ce consumul a fost redus cu mai mult de 7% in versiunea Euro V a noului camion Actros, chiar si versiunea cu motorizare Euro VI consuma cu peste 4% mai putin decat predecesorul sau.
Mai multe informatii de la Daimler si poza (Nr. 11A1024) pot fi gasite pe site-ul www.media.mercedes-benz.ro

Acest document contine afirmatii anticipative care reflecta viziunea noastra actuala asupra evenimentelor viitoare. Cuvintele "anticipa", "presupune", "crede", "asteapta", "intentioneaza", "ar putea", "planuieste", "proiect", "ar trebui" si alte expresii similare sunt folosite pentru a identifica afirmatiile anticipative. Aceste afirmatii sunt subiectul multor riscuri si evenimente nesigure, inclusiv lipsa ameliorarii sau deteriorarea continua a conditiilor economice globale; o continuare sau inrautatire a crizei creditelor si a pietelor financiare, ce ar putea sa rezulte in cresteri ridicate ale costurilor sau imprumuturilor; schimbari ale ratei cursului de schimb valutar si a dobanzii; introducerea produselor energetice competitive si eficiente si posibila lipsa de compatibilitate cu produsele noastre care ar putea sa limiteze capacitatea noastra de a folosi adecvat resursele de productie sau creste preturile; cresteri ale preturilor combustibililor, materialelor de fabricatie si metalelor pretioase; intreruperi ale productiei datorate lipsei materialelor, grevelor sau insolventelor furnizorilor; o continuare a scaderii preturilor de vanzare ale autovehiculelor second-hand; implementarea efectiva a programelor de reducere a costurilor si optimizare a eficientei pe toate segmentele noastre, incluzand repozitionarea activitatilor camioanelor noastre in regiunea NAFTA si Asia; previziunile de business ale companiilor in care noi detinem actiuni, cea mai notabila fiind EADS; schimbari de legislatie, reguli si politici guvernamentale, in particular cele relationate cu emisiile autovehiculelelor, economie de combustibil si siguranta; hotararile amanate ale investigatiilor guvernamentale si rezultatul proceselor legale in curs sau viitoare si alte riscuri si incertitudini, unele dintre cele pe care noi de descriem ca fiind din categoria "Raport al riscului" si "Proceduri legale" in cel mai recent raport anual in Daimler pentru Comisia de Securitate si Schimb.

Daca unul dintre aceste riscuri sau incertitudini se materializeaza, sau daca presupunerile ce stau la baza afirmatiilor noastre previzionale se dovedesc a fi incorecte, atunci rezultatul nostru actual ar putea sa fie diferit din punct de vedere material fata de cel exprimat sau implicat de asemenea afirmatii. Nu intentionam sa ne asumam responsabilitatea de a updata aceste afirmatii previzionale. Aceste afirmatii vorbesc doar de data curenta.
Despre Daimler

Fondatorii companiei, Gottlieb Daimler and Carl Benz, au facut istorie cu inventia automobilului in anul 1886. 125 de ani mai tarziu, in anul aniversar 2011, Daumler AG a devenit una dintre cele mai de succes companii auto. Cu diviziile sale Mercedes-Benz Cars, Daimler Trucks, Daimler Financial Services, Mercedes-Benz Vans si Daimler Buses, este unul dintre leaderii globali in producerea autovehiculelor premium si cel mai mare producator de autovehicule comerciale cu intindere globala. Daimler Financial Services ofera clientilor saio gama completadeservicii financiare, inclusivde finantareauto,leasing,asigurari simanagementul flotei. Ca un pioner in domeniul auto, Daimler continua sa modeleze viitorul mobilitatii. Grupul aplica tehnologii inovative si ecologice pentru a produce autovehicule sigure si superioare, care fascineaza si ii multumeste pe clienti. Prin dezvoltarea sistemelor alternative, Daimler este singurul producator care investeste in cele trei tehnologii-hibrid, motoare electrice si celule de combustibil- cu scopul de a obtine o mobilitate de emisii de gaze aproape de 0 pe termen lung. Acesta este unul dintre exemplele prin care Daimler accepta provocarea responsabilitatii fata de societate si fata de mediul inconjurator. Daimler isi comercializeaza produsele aproape in toate tarile lumii si are fabrici de productie pe cinci continente. Portofoliul de marci curent include unele dintre cele mai valoaroase marci din lume: Mercedes-Benz precum si smart, AMG, Maybach, Freightliner, Western Star, Mitsubishi Fuso, Setra, Orion and Thomas Built Buses. Compania este listata la bursele de valori din Frankfurt, New York si Stuttgart (abrevierea de la bursa de valori este DAI). In 2010, grupul Daimler a vandut 1.9 milioane de autovehicule si a angajat o forta de munca de peste 260,000 de persoane; cifra de afaceri a totalizat 97.8 miliarde de euro, iar profitul EBIT a fost de 7.3 miliarde de euro.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 29 Septembrie 2011