Romania, din nou pe harta tehnologiei - s-a inaugurat centrul Renault de la Titu
Ieri s-a inaugurat centrul de teste Renault de la Titu, de langa Pitesti. O pista de 32 de km de testare, bancuri tehnologice si foarte multe cladiri pentru ingineri si proiectanti, toate fac posibila crearea unor noi modele de la 0. Sa speram ca in viitorul apropiat, de aici vor lua nastere noi modele Dacia. Centrul de la Titu este unic in Europa Centrala si de Est.
Lansarea centrului de incercari de la Titu a inceput cu un film de prezentare a unui prototip de masina Dacia care a inceput sa se adreseze audientei.
Printre invitati, s-au numarat presedintele Train Basescu , fostul prim-ministru Calin Popescu Tariceanu, fostul ministru al finantelor Sebastian Vladescu, ambasadorul Frantei Henri Paul dar si alti reprezentanti francezi de la Renault.
Deschiderea oficiala a inceput cu discursul lui Patrick Pelata, al doilea om ca importanta in cadrul Grupului Renault-Nissan. Acesta si-a inceput alocutiunea in limba romana in aplauzele celor prezenti. "Acest eveniment arata determinarea grupului Renault de a-si dezvolta activitatea in Romania de a creea o filiala de automobile intre cele doua tari care sunt atat de apropiate. Titu nu ar fi vazut lumina zilei fara mobilizarea catorva zeci de persoane atat in Romania, cat si in Franta. Tin in primul rand sa multumesc statului roman, care ne-a sustinut mereu, incepand cu dvs domnule presedinte care v-ati implicat personal in gasirea terenului, in continuarea proiectului si in reusita lui" a declarat Patrick Pelata.
Prezent la ceremonie seful statului a tinut sa multumeasca grupului Renault pentru investitiile facute in Romania si in stilul sau caracteristic Traian Basescu spus ca "dezleaga" uzinele Dacia sa foloseasca si pentru alte autoturisme Duster culoarea rosie pentru ca el este singurul posesor al unui Duster de acesta culoare. "Faptul ca Renault a oferit tinerilor ingineri romani sansa sa lucreze, sa produca, sa creeze in Romania este un lucru pentru care eu, personal, tin sa multumesc Grupului Renault si sa multumesc ca o filozofie prietenoasa de a face afaceri a fost aplicata in Romania. Va marturisesc, in calitate de conducator de Logan si Duster, ca am cea mai mare satisfactie conducand aceste doua masini." a afirmat Traian Basescu. La finalul pozei de grup cu toti oficialii presedintele a mai spus ca lipseste o persoana si l-a invitat pe Calin Popescu Tariceanu alaturi de el pe scena.
La sfarsit toata lumea a mers sa vada noul centru si pista de incercari. Un inginer Dacia a explicat unde se vor testa masinile si unde se vor materializa ideile inginerilor romani si francezi. Hale imense nou vopsite in alb, sali unde inginerii lucrau la birourilor lor, bancuri de probe, simulatoare, spatii unde masinile erau adaptate pentru fiecare destinatie cum ar fi Rusia, India, Africa de Sud dar si pentru Europa. Pistele de incercari vor recreea conditiile de pe diverse suprafete de drum, pentru a se vedea cum se comporta masinile, de la drum alunecos pana la sosea cu denivelari.
Printre invitati, s-au numarat presedintele Train Basescu , fostul prim-ministru Calin Popescu Tariceanu, fostul ministru al finantelor Sebastian Vladescu, ambasadorul Frantei Henri Paul dar si alti reprezentanti francezi de la Renault.
Deschiderea oficiala a inceput cu discursul lui Patrick Pelata, al doilea om ca importanta in cadrul Grupului Renault-Nissan. Acesta si-a inceput alocutiunea in limba romana in aplauzele celor prezenti. "Acest eveniment arata determinarea grupului Renault de a-si dezvolta activitatea in Romania de a creea o filiala de automobile intre cele doua tari care sunt atat de apropiate. Titu nu ar fi vazut lumina zilei fara mobilizarea catorva zeci de persoane atat in Romania, cat si in Franta. Tin in primul rand sa multumesc statului roman, care ne-a sustinut mereu, incepand cu dvs domnule presedinte care v-ati implicat personal in gasirea terenului, in continuarea proiectului si in reusita lui" a declarat Patrick Pelata.
Prezent la ceremonie seful statului a tinut sa multumeasca grupului Renault pentru investitiile facute in Romania si in stilul sau caracteristic Traian Basescu spus ca "dezleaga" uzinele Dacia sa foloseasca si pentru alte autoturisme Duster culoarea rosie pentru ca el este singurul posesor al unui Duster de acesta culoare. "Faptul ca Renault a oferit tinerilor ingineri romani sansa sa lucreze, sa produca, sa creeze in Romania este un lucru pentru care eu, personal, tin sa multumesc Grupului Renault si sa multumesc ca o filozofie prietenoasa de a face afaceri a fost aplicata in Romania. Va marturisesc, in calitate de conducator de Logan si Duster, ca am cea mai mare satisfactie conducand aceste doua masini." a afirmat Traian Basescu. La finalul pozei de grup cu toti oficialii presedintele a mai spus ca lipseste o persoana si l-a invitat pe Calin Popescu Tariceanu alaturi de el pe scena.
La sfarsit toata lumea a mers sa vada noul centru si pista de incercari. Un inginer Dacia a explicat unde se vor testa masinile si unde se vor materializa ideile inginerilor romani si francezi. Hale imense nou vopsite in alb, sali unde inginerii lucrau la birourilor lor, bancuri de probe, simulatoare, spatii unde masinile erau adaptate pentru fiecare destinatie cum ar fi Rusia, India, Africa de Sud dar si pentru Europa. Pistele de incercari vor recreea conditiile de pe diverse suprafete de drum, pentru a se vedea cum se comporta masinile, de la drum alunecos pana la sosea cu denivelari.
Centrul Renault de la Titu are o echipa de 300 de persoane si reprezinta o investitie de 166 de milioane de euro. Dintre care 44 de milionae au venit de la Banca Europena pentru Reaconstructie si Dezvoltare. Primele incercari pe piste sunt prevazute pentru luna octombrie. Urmatoarea etapa a proiectului de la Titu va fi terminata cel mai probabil in vara lui 2011 cand toti cei 32 km de piste vor fi gata, spun oficialii Renault.
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € 8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Renault laguna 1.9dci 130 cp , xenon navi clima pilot 2007 2190 € 0445124015 538884015 5801453888r 0986435663 bosch injector... 750 Lei
- 0445120125 0445120236 0445120029 0986435522 injector case ih... 650 Lei Anvelope iarna 16 inch bridgestone 215/65 r16 audi q3 vw... 1600 Lei Renault scenic diesel 2011 4999 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12290 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15890 €
- Opel astra 1.4 2010 5700 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7990 € Vw polo benzinar 2011 3500 €
- Vw passat 2.0diesel,euro5 2009 3900 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Cablaj injectoare audi a4 b7 2.0 tdi a6 c6 bre blb passat b6... 100 Lei
- Capac janta oe ford focus c-max 2003-2007 16" 1317880 165 Lei Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Opel corsa s-d 1,3 cdti 95 cp impecabil fara elemente... 4500 €
- 0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 € Jante nissan qashqai, qasqai, juke, leaf, pulsar, 16”,... 2000 Lei
- Mazda cx-5 2,2 2017 16900 € Peugeot 307 sw peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica... 11000 Lei Bara fata completa audi a4 b8 (model cu senzori/spalatori) 300 €
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Opel corsa 1.2i 2003 499 € 33800-2u000 continentl 338002u000 injector kia optima proceed... 600 Lei
- 0445110589 33800-2a610 0445110588 bosch injector hyundai kia... 600 Lei Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- 0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei 0445110339 9687068980 av2q9f593aa 0986435172 bosch injector... 300 Lei Saab 9-3 2.0t 175cp anniversary xenon clima piele euro 4 2006 2490 €
StiriPeSurse.ro
Un bărbat s-a 'înnoit' de Paște: a furat o bancă ziua în amiaza mare, chiar de sub o cameră de...
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 16 Septembrie 2010