Mercedes recunoaste ca noul motor de 2.0 litri si 680 CP e un esec lamentabil si anunta ca lucreaza la un nou V8 twin-turbo

Mercedes recunoaste ca noul motor de 2.0 litri si 680 CP e un esec lamentabil si anunta ca lucreaza la un nou V8 twin-turbo
Dupa aproape trei ani de laude intercalate cu scuze, Mercedes-AMG a recunoscut, intr-un final, ca noul motor de 2.0 litri si 680 CP e un esec lamentabil.
Trimite unui prieten

In cadrul unui interviu acordat celebrei publicatii Autocar, un inalt oficial al diviziei de inalta performanta de la Mercedes a anuntat ca viitoarele modele termice ale companiei vor fi oferite, de la caz la caz, fie alaturi de o versiune imbunatatita a actualului I6, fie alaturi de un nou V8 twin-turbo.

"Din punct de vedere tehnic, motorul (nostru) in patru cilindri este unul dintre cele mai avansate sisteme de propulsie disponibile intr-o masina de serie. De asemenea, ofera performante de top. Cu toate acestea, nu a reusit sa rezoneze cu clientii nostri traditionali. Am recunoscut acest lucru."

Montat atat pe versiunea Mercedes-AMG C 63, cat si pe Mercedes-AMG GLC 63, respectivul sistem de propulsie combina un motor turbo in patru cilindri, de 2.0 litri, pe benzina, cu o unitate electrica pentru un total sinonim cu 680 de cai putere.

Drept urmare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi gaseste, cu pedala de acceleratie blocata la podea, si intr-un timp de 3.6 secunde, pe cand viteza de top este limitata la pragul de 280 de kilometri pe ora.

Anterior, atat Mercedes-AMG C 63, cat si Mercedes-AMG GLC 63 se bucurau de serviciile unui V8 twin-turbo de 4.0 litri, cu 476 de cai putere in versiunea de baza, respectiv 510 cai putere in varianta de top.

Mercedes-AMG C 63 S E Performance - Galerie foto

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (153) Poze Mercedes-AMG C 63 S E Performance - Galerie foto
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 27 Iunie 2025