Rusine pentru Comisia de Circulatie Bucuresti - cea mai proasta sincronizare a semafoarelor din Europa!
Traficul din Bucuresti este cel putin jenibil - adica JENANT si PENIBIL la un loc. Ne apuca rasul cand plecam fericiti de la un semafor si peste 100 de metri trebuie sa franam, chiar daca suntem pe drum principal, fara trafic din strazile secundare, dar se pune rosu. Dar ar trebui sa ne apuce plansul, nu alta.
Masinile consuma cel putin dublu decat normal, din cauza semafoarelor prost sincronizate sau deloc sincronizate, ceea ce rezulta in noxe mult mai mari, poluare si un aer murdar si plin ne vapori nocivi.
Un angajat al Primariei din Bruxelles, Belgia, venit la Bucuresti, insarcinat cu problemele de trafic din tara francofona, a spus ca nu a mai vazut asa ceva in viata lui. Nu este normal ca pe o strada mare, principala, cum este Bulevardul Unirii de exemplu, sa te opresti la toate semafoarele. "Cu siguranta este una dintre cele mai prost managerizate circulatii din Europa" a spus acesta.
Iar pentru a confirma acest lucru, mai multi cititori au raspuns la intrebarea: ce parere aveti despre sincronizarea semafoarelor din Capitala? Cele mai multe raspunsuri necesitau "bip"-uri nenumarate la adresa Primariei si a Comisiei Tehnice de Circulatie, autoritatea care se ocupa cu fluidizarea circulatiei si sincronizarea semafoarelor.
Eu stau in Militari. Pe Bvd. Iuliu Maniu sunt cel putin 10 semafoare. Cand plec de la primul semafor venind din directia autostrazii, nu am nicio sansa sa merg fluid, macar pana la Cotroceni sau Lujerului. Prind fara exceptie absolut toate semafoarele pe rosu. Plec de la un semafor si urmatorul se vede in zare fiind verde, dar cand ma apropii se face rosu! Parca ar sta cineva ascuns undeva si rade de mine, punand culoarea rosie cand vin eu! Si uite asa imi ia 1 ora jumate intr-o dimineata sa ajung pana la Iancului - Florin, Sector 6.
Oricine are drum prin centru, nu? Dar sa va puna dracu' sa o luati pe Elisabeta, venind dinspre Mihai Bravu. Dupa ce ca in timpul zilei este imposibil sa mergi normal, daca mai si ploua, la revedere. Cat despre semafoare, ce sa zic? Daca nu o iau pe rosu, nu am nicio sansa sa ajung la lucru in timp util. Bine ca toata lumea trece pe rosu, mai ales la Armeneasca. Daca prind 2 semafoare consecutive pe verde, fac matanii si zic bogda-proste, ca alta data, nu o sa mai vad asa ceva! De toata jena semafoarele astea "sincronizate" si mai ales edilii lui Peste care ar trebui sa faca traficul asta sa mearga cat de cat - Nicu, Sector 2.
Pe Stefan cel Mare nu este asa tragic, recunosc, daca plec de la Dristor, sunt zile in care merg destul de bine pana la Victoriei, dar numai seara sau in week-end. Dar sunt strazi pe care circul si pana sa ajung la birou, ma fardez, ma coafez, beau cafeaua si mananc si doua croissante in masina, ca mai mult stau. Cu traficul asta nici nu mai pierd vremea sa ma pregatesc acasa, ca am destul timp in oglinda masinii, in timp ce ascult Radio ZU. Nu este placut, ca fac o ora pana la birou, mai ales pe Bvd. Unirii, dinspre Decebal. Sincronizarea stopurilor este de tot rasul, cand sa accelerez si eu, trebuie sa franez. Iar cu un BMW X5 cu un motor asa de mare cum este al meu, nu e usor. Credeam ca masina consuma in jur de 15, dar in Bucuresti, de la traficul asta si de la stopurile prost sincronizate, consuma 28 benzina, fara sa exagerez! - Mirela, Sector 3.
Cine naiba se ocupa de rahaturile astea de semafoare frate? Eu cred ca astia de la Primarie le-au montat si s-au spalat pe maini, la revedere! Unde naiba vedeti voi sincronizare? Pe Grivita e jale maxima, de la Gara pana in Mogosoaia fac aproape o ora, trebuie sa ma opresc la toate semafoarele, chiar daca nu sunt intersectii sau pietoni. Ar trebui impuscati cu bile de cauciuc astia cu semafoarele lor de cacao, ca ne obliga sa aruncam banii pe fereastra, consuma Loganul asta 14 in Bucuresti, in loc de 8-9 cat ar trebui. E normal domnilor? - Andrei, Sector 1.
TU CE PARERE AI DESPRE SINCRONIZAREA SEMAFOARELOR DIN BUCURESTI?
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
- Vw passat gmo 2017 11900 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Ford s-max 2.0 2011 6200 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €