Se intampla si la case mari. Ferrari acuzat ca da kilometrajul din bord inapoi

Se intampla si la case mari. Ferrari acuzat ca da kilometrajul din bord inapoi
  • Ferrari acuzat ca da kilometrajul masinilor inapoi
  • Un fost angajat a dat in judecata o reprezentanta din SUA
  • Metoda neortodoxa era pusa in practica cu stirea constructorului italian de automobile
Trimite unui prieten

O reprezentanta Ferrari din Statele Unite si un client extrem de bogat sunt dati in judecata de un fost angajat al reprezentantei pentru datul kilometrajului inapoi. Americanul sustine ca aceasta practica este una populara si este facuta cu stiinta constructorului italian de automobile.

Toti cei care vor sa cumpere o masina second hand stiu ca trebuie sa fie foarte atenti la kilometrajul masinii, deoarece poate fi dat inapoi foarte usor. Insa, din cate se pare aceasta practica este una populara si printre marii constructori de supercar-uri.

Robert Root a fost un angajat model al reprezentantei Ferrari din Palm Beach, insa in ciuda performantelor sale, a fost dat afara pe motiv ca este prea batran si pentru ca a indraznit sa dea in vileag o practica ilegala. Acum, omul nostru a dat in judecata reprezentanta, si isi cauta dreptatea in instanta.

Mai exact, Root sustine ca tester-ul DEIS utilizat in mod normal pentru diagnoza era folosit de foarte multe ori pentru a da kilometrajul masinilor inapoi, ca mai apoi sa poata fi vandute pentru o suma mai mare. Mai mult decat atat, folosirea acestui instrument necesita aprobarea Ferrari, ceea ce inseamna ca producatorul italian de automobile stia despre aceste practici.

In acelasi dosar se mai arata ca "Ferrari a publicat in Aprilie 2010 un manual prin care isi instruieste angajatii cum sa dea kilometrajul unei masini inapoi. Aceasta metoda era folosita in uzina Ferrari din Italia si in Martie 2015 pentru a reseta kilometrajele masinilor la 0."

Fostul angajat se razboieste in instanta si cu un fost client, fostul CEO al companiei Sara Lee, pe care Root il acuza ca l-a platit pe un angajat al reprezentantei din Palm Beach sa ii reseteze kilometrajul masinii, un Ferrari LaFerrari, la zero. In urma acestei practici, pretul de vanzare ar fi crescut cu pana la 1 milion de dolari.

Avocatul showroom-ului Ferrari din Palm Beach a negat orice acuzatie si a precizat ca instantele de judecata vor demonstra ca tot acest scandal a fost pornit din razbunare.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 28 Februarie 2017