Seful Volkswagen ia in calcul eliminarea definitiva a motoarelor diesel din strategia companiei
- CEO-ul Volkswagen a lasat de inteles recent ca motoarele diesel ar putea sa dispara din strategia companiei germane
- Constructorul german se pregateste de o noua "batalie", de aceasta data cu micii actionari
- Declaratiile lui Mueller vin la scurt timp dupa ce acesta a dezvaluit ca unul dintre obiectivele sale principale este ca Volkswagen sa lanseze mai multe masini electrice in urmatorii 9 ani
Intr-un interviu recent, Matthias Mueller, directorul general al Volkswagen, a dat de inteles ca producatorul german ar putea renunta complet la tehnologia motoarelor diesel.
Dupa ce anul trecut compania germana a starnit unul dintre cele mai mari scandaluri din lumea auto, recunoscand ca a echipat 11 milioane de vehicule in perioada 2005-2015 cu un soft care falsifica rezultatele testelor de emisii, noul CEO, Mueller, a tot incercat sa redreseze compania si sa incerce sa ii spele onoarea.
Acesta a declarat recent ca "Pe acest fundal trebuie sa ne intrebam daca vrem sa cheltuim mai multi bani pentru dezvoltarea viitoare a tehnologiei diesel. Stim ca o legislatie mai dura cu privire la emisii va fi introdusa in 2020. Avem unele banuieli cu privire la ceea ce se va intampla cinci sau 10 ani mai tarziu. Este clar inca de pe acum ca reducerea emisiilor de gaze poluante ale motoarelor diesel va deveni foarte costisitoare si sofisticata. In acelasi timp electromobilitatea devine mai ieftina."
Grupul german este pe punctul de a fi atras intr-o noua confruntare, de aceasta data cu micii actionari. Acestia se vor intalni cu echipa de conducere de la Volkswagen pentru a-si exprima nemultumirea fata de scandalul Dieselgate precum si de deschiderea de catre justitia germana a unei investigatii privind manipularea actiunilor companiei. Aceasta ancheta ii vizeaza pe fostul CEO al companiei, Martin Winterkorn si pe actualul director de la marca Volkswagen, Herbert Diess.
Aceasta noua iesire la rampa a lui Mueller vine la putin timp dupa ce saptamana trecuta declara ca unul dintre obiectivele sale principale este ca producatorul german sa lanseze 30 de autovehicule electrice in urmatorii 9 ani.
Mai mult decat atat, constructorul din Wolfsburg doreste ca pana in 2025 sa vanda intre doua si trei milioane de vehicule pur electrice pe an.
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €