'Smenuri' pe bani publici la Registrul Auto Roman: contracte de 2 milioane de Euro acordate fara licitatie

'Smenuri' pe bani publici la Registrul Auto Roman: contracte de 2 milioane de Euro acordate fara licitatie
Ziarul Libertatea publica un superb material despre manariile pe care le face RAR-ul pe banii nostri, ai soferilor. Mai precis, Registrul Auto Roman, institutie care se afla in subordinea Ministerului Transporturilor, a acordat un contract de 1 milion de Euro pentru servicii de paza unei firme... dubioase. Si fara licitatie. Dupa care inca un contract, tot fara licitatie.
Distribuie pe Facebook

Cotidianul Libertatea ne arata una din problemele pe care le are Registrul Auto Roman. Si anume, sufera de practici comuniste, nepotiste, de spalare a banilor publici si acordare de contracte cu dedicatie. Reporterii Libertatea au aflat ca RAR a acordat acum 6 luni un contract in valoare de aproape 1 milion de Euro pentru servicii de paza, contract atribuit fara licitatie. Iar acum, pe 24 mai 2018, acelasi RAR a mai cheltuit 1 milion de Euro pe un contract tot de paza. Tot fara licitatie.

22 noiembrie 2017, Registrul Auto Roman atribuie un contract in valoare de 3,5 milioane de lei fara TVA unei firme numite Senzor Guard Security SRL. Firma privata este controlata, se pare, de catre omul de afaceri Lucian Mursez, patronul Scorseze Security International SRL. Acesta a fost retinut in decembrie 2014, in urma unor perchezitii facute de DIICOT intr-un dosar de evaziune fiscala. Prejudiciul constat atunci de procurori a fost de opt milioane de euro. Firma Scorseze asigura ambulanta privata si la evenimentele organizate de Primaria Municipiului Bucuresti, cum a fost evenimentul din Herastrau de 1 iunie. Doar ca chestie...

24 mai 2018, acelasi RAR acorda un contract tot de paza in valoare de 3,5 milioane de lei fara TVA altei firme, numita Cameleon Security Systems SRL. Contractul este acordat prin negociere fara publicare prealabila ca si data trecuta. Motivul invocat pentru acordarea celor doua contract in viteza, fara licitatie publica, este ca urma unei “situatii de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute”.

Practic, RAR-ul cheltuie banii publici dupa cum vrea conducerea, contractele fiind cu dedicatie. Abia asteptam sa vedem ce are de spus domnul George Adrian Dinca, directorul general la solicitarea Libertatea de a clarifica situatia celor doua contracte... dubioase.

Pentru cei mai noi in tagma soferilor, Registrul Auto Roman este in continuare o adunatura de personaje care functioneaza pe baza de spaga masiva. Omologari imposibile, automobile normale inscrise ca utilitare, ITP-uri in orb, autenticitati fara programare sau fara prezentarea masinii, dar si multe alte manarii se fac la ordinea zilei in reprezentante RAR din toata tara.

Vom reveni cu amanunte.

Sursa: Libertatea.ro

Distribuie pe Facebook
mai multe